דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / עבודתו הלא פשוטה של הכוהן

עבודתו הלא פשוטה של הכוהן

שאלה: במה תלויה היכולת שלנו לספוג את החסרונות והכאב של הקהל הרחב, כדי להעלות את התפילה הזאת לעליון?

תשובתי: הודות לעבודה שלך אתה צריך לזהות שמאחורי הכאב של התחתונים, של בני האדם, נמצא כאב מהסתרת הבורא. הדבר היחיד שחסר בעולם זה כוחות של השפעה ואהבה, כלומר הגילוי של הבורא.

את כל החסרונות הגשמיים של הציבור צריך לעבד ולהפוך לרצון לגילוי של הבורא לנבראיו, לגילוי של כוח ההשפעה. בזה אתה מעלה את האח"פ שלך הנפולים במדרגה התחתונה, כלומר, בציבור שמתרשם מהסבל שלהם. אבל כאשר אתה מעלה אותו אליך, אתה על ידי הכלים דהשפעה שלך מעבד את המ"ן (התפילה, דרישה) שלהם, לדרישה של האור העליון, שרק הוא היחיד שיכול לסדר את הכול.

ואז אתה פונה לאח"פ דעליון כבר עם בקשה אחרת. אנשים רוצים מוצרי מזון זולים, דירות זולות וכולי, ואילו אתה דורש את המאור המחזיר למוטב, את אור ההשפעה והאהבה. זוהי העבודה שלך, עבודת הכוהנים. אתה מקבל מהם דרישות גשמיות, כולם צועקים כמו תינוקות: "תביא, תביא, תביא!". אבל אתה מעבד את החיסרון שלהם לחיסרון הנכון של המדרגה העליונה, לכן אתה נמצא באמצע.

התפקיד של מי שעומד באמצע הוא מאוד לא פשוט. אתה כמו אימא ששומעת את התינוק שלה צורח וצריכה להבין מה בדיוק נחוץ לו. היא מעבדת את הצרחות שלו לצורך הנכון. וזוהי העבודה הלא פשוטה של המדרגה האמצעית. מצד אחד אתה מורכב מהבורא ומצד שני, אתה מורכב מהקהל, בזה שנמצא באמצע ביניהם. זה התפקיד של הכוהנים, וזה נקרא "ממלכת כוהנים".

מתוך ההכנה לשיעור, 08.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אנחנו חייבים לתת משהו לאנשים
מחפש למי להשפיע
ערוץ תקשורת דו-כיווני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest