דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / עָם שקובע את מצבה של האנושות

עָם שקובע את מצבה של האנושות

שאלה: עם ישראל צריך להראות שהדבר היחיד שעושה את האדם אדם, זו האיכות של האיחוד הפנימי עם האחרים. האם זה אומר שכל מה שחיצוני, שנקרא "ציוויליזציה", "טכנולוגיה", צריך לאבד את ערכו בעינינו?

תשובתי: יש אוסף שלם של חוקים שנמצאים ביסוד קיומו של העם שלנו. הם נקבעו על ידי אברהם אבינו עוד לפני 3,500 שנה. אם נתחיל לבצע אותם, הכול יהיה בסדר. ואם לא, אז בראש ובראשונה, יהיה רע לנו ואחר כך לכל העולם.

בעולם שבו חיים שמונה מיליארד בני אדם, אנו מהווים אותה הקבוצה הקטנה שקובעת את מצבה של האנושות כולה, והאנושות מתחילה בהדרגה בתת-מודע להבין ולהרגיש את זה. בין אם האנושות רוצה בכך ובין אם לא, היא בכל מקרה תשתדל לפתור את הבעיה הזאת. והבעיה טמונה בכך, שאם אנחנו לא נוהגים בצורה נכונה, ומהווים את המקור לייסורים שלהם, אז צריך להשמיד אותנו.

ומה אנחנו היינו עושים במקום כל עם אחר, אם הוא היה מבצע משהו שהיה גורם לכאב בליבנו? היינו מנסים להשמיד אותו! לכן אין שום דבר לא טבעי בזה שלשלטון מגיעים היטלרים, ערפאתים, אחמדינג'אדים. אין שום ספק שהם ימשיכו להופיע עוד ועוד, כל עוד נתנהג בצורה כזאת!

שאלה: האם יוצא מכך, שאנחנו צריכים לסבול?

תשובתי: אנחנו צריכים לסבול משום שאיננו משיגים איחוד ובכך גורמים לייסורים לעולם כולו. יתרה מזאת, על ידי ההתנהגות שלנו אנחנו מעוררים ומזמינים ייסורים בדרגה עליונה.

שאלה: אז במה עוזרת לנו האנטישמיות אם היא לא מביאה אותנו לאיחוד ממשי?

תשובתי: היא מובילה אותנו לאיחוד. תחת הלחץ שלה אנחנו בלית ברירה מתחילים להתקרב. אבל זה בסך הכול איחוד ראשוני, ההכרחי לריכוך הלחץ מלמעלה, ואילו אנחנו צריכים להגיע לכזאת הבנה של התהליך, שנתחיל להתקרב מרצוננו! זה נחוץ לנו למען עצמנו, מפני שאחרת אנחנו לא עָם. אנחנו צריכים להתחיל באיחוד, מפני שבזה נביא טוב לעולם, איחוד כולל, נהפוך להיות אור לגויים.

מתוך התוכנית "הדור האחרון" מס' 10, 14.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest