דף הבית / אקטואליה / סיכום שנת 2017

סיכום שנת 2017

שאלה:  שנת 2017 מסתיימת ומתחילה שנת 2018. כיצד תהיה שנת 2018?

תשובתי: אני סבור שבשנה שעברה עשינו פריצה קדימה. התקרבנו למצב הרוחני הכללי המשותף הראשון שנקרא "עיבוּר" בעולם הרוחני. זוהי מדרגה גבוהה מאוד, לא פשוטה, קשה כמו כל התחלה.

אני שמח מאוד שעברנו את המדרגה הזאת והתחלנו בצורה חדשה לגמרי, ביעילות, בעמקות, בהבנה רוחנית להסתכל על ההתפתחות שלנו דרך הקבוצה, דרך מונחים רוחניים.

זה הדבר העיקרי שהתרחש בעולם וכל השאר זה "משחקי ילדים".

השנה הבאה צפויה להיות לא פשוטה עבור העולם. ירידת מחירי הנפט, ירידה בפופולריות של גוגל, פייסבוק. כל מערכות האינטרנט שמיועדות לשימוש חינם לצורך קשר בין בני האדם, יחשפו את עצמן כאגואיסטיות לחלוטין, שמתמרנות בני האדם, מדינות, עמים וחברות.

אנחנו נמצאים בשלב שבו הכול יתחיל להתגלות בהדרגה. לכן, אני חושב שהאנושות תתחיל לברר ולהבין, עד כמה כל המערכות האלה מזיקות לה.

לא ניתן לצפות לשום דבר טוב גם מהמצב הבינלאומי, האנושות לא תתעשת ולא תתאושש. ואילו אנחנו, שמבינים במקצת לאן כל זה מוביל, צריכים להסביר לאחרים, שהכול תלוי רק בחינוך של בני האדם, כדי שיבינו שהחוק העיקרי של הטבע זה הקשר הכולל הגלובלי בינינו, ולא רק בעולם שלנו, אלא בין כל העולמות. וככל שאנחנו מפרים אותו יותר, כך בסופו של דבר יהיה לנו רע יותר. בואו נלחץ ונדכא את האגו שלנו, לא ניתן לו לדחוף אותנו להמשך ההרס, הריחוק, התמרמרות ורוגז זה נגד זה.

מתוך שיעור וירטואלי, 24.12.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest