דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / סיום מבצע "מרבד הקסמים"

סיום מבצע "מרבד הקסמים"

שאלה: הסתיים המבצע שנקרא "מרבד הקסמים" שבו הועלו לארץ 17 מיהודי תימן האחרונים. האם כל היהודים שנשארו בארצות הפזורה יגיעו לישראל?

תשובה: לא, לא כולם יגיעו, וגם אין בזה צורך. אנחנו נמצאים בשלב האחרון של מימוש החברה האנושית, שבו עליה להשיג הידמוּת לבורא, כלומר עלינו לעלות לדרגת הקיום הבאה. לכן, כל המדעים והאמנויות הגשמיים נמצאים במבוי סתום, למעשה זהו אינו מבוי סתום, אלא נתקלנו ב"קיר" ועלינו לטפס מעליו, והסולם לעלייה נמצא בחכמת הקבלה. כדי לממש את העלייה, אין צורך שכל היהודים יגיעו לישראל. אנחנו אפילו לא יודעים היכן נמצאים עשרת השבטים האבודים שלנו, לכן זה בכלל לא משנה מי אתה, איפה אתה ומה איתך. העלייה האחרונה צריכה להתממש על ידי קומץ קטן של יהודים, שאליהם תצטרף בהדרגה כל האנושות. לכן, למרות שבאנושות צריכים להתגלות עשרת השבטים האבודים, זה יקרה לא בהכרח כפי שאנחנו חושבים.

שאלה: האם זה יתרחש מתוך הבנה של נציגי עשרת השבטים שהם יהודים?

תשובתי: יכול להיות, אבל בעיקרון אני סבור שזה יתרחש בדרך לא מופנמת, אלא בדרך מוחצנת. כלומר לא על ידי התאספות של יהודים בישראל, אלא על ידי הפצת חכמת הקבלה בכל רחבי העולם, מפני שהיהודים הם לא עם ולא דת, אלא זו אידיאולוגיה של הקשר בכל האנושות, להיות לאחד יחיד שלם. בעולם יתחילו ל"הידלק" נקודות רוחניות חדשות, וסביבן יווצרו מעגלים גדולים יותר ויותר.

אני מקדם בברכה את 17 היהודים האחרונים שהגיעו לכאן מתימן ובזה סגרו את הגשר שאורכו 70 שנה. בהמשך צריך שכולם יחפשו את המרכיב האמיתי שלהם בעולם הזה ובעולם הרוחני, כלומר מי אנחנו, למה אנחנו מיוחדים ובמה, גם מבחינתנו, גם מבחינת אומות העולם, ובעיקר מבחינת הכוח העליון, הטבע.

התופעה שנקראת "יהודי", או "עם יהודי", מתייחסת לחלק מיוחד של הטבע, תכונה מיוחדת. אף אחד אחר לא השפיע בצורה כזאת על הדת, על התרבות, על ההתפתחות הכוללת, על שום דבר, מפני שלאף אחד אין קשר פנימי עם הדרגה העליונה של הטבע. ואילו ביהודים קיימת נטייה לקשר כזה, אלא שעלינו לכוון אותה בצורה נכונה כדי להביא את עצמנו ואת העולם למצב הנכון.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest