דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / סורוס הוא לא אחינו   

סורוס הוא לא אחינו   

הערה: ארגון זכויות האדם Human Rights Watch, שנתמך על ידי איש העסקים והנדבן היהודי הידוע ג'ורג' סוֹרוֹס, יצא בקריאה לחברות מסחריות ולבנקים בדרישה להפסיק כל שיתוף פעולה עם התנחלויות ישראליות בשטחים, כולל רבעים יהודיים במזרח ירושלים. קשה לנו עם העובדה שהאיחוד האירופאי רוצה לנטרל אותנו, קשה לנו להבין שלא אוהבים אותנו ונוסף על כל אלה מופיע סורוס.

תשובתי: ביסוד התנועה נגד ישראל נמצאים יהודים, זה לא סוד, ואנחנו לא יכולים להתעלם מכך. יהודים שוב מובילים את עצמם להשמדה, והם חושבים שהפעולות שלהם נכונות.

פעם לפני 2000 שנה ולפני חורבן בית המקדש השני היינו בדרגה רוחנית והתקיימנו בחיבור בינינו על פי העיקרון של "ואהבת לרעך כמוך". לאחר חורבן בית המקדש השני התהפך המצב ונפלנו מהדרגה הזאת לדרגה של שנאת חינם. מאז אנחנו נמצאים במצב שנקרא "גלות". גלות זו נפילה מהדרגה הגבוהה שהיינו בה לדרגה של יחסים רגילים בעולם הזה, וכאן אנחנו הכי גרועים. בזמן שלוחצים אותנו מאוד אנחנו עוזרים זה לזה, מפני שמיד פועל אינסטינקט ההישרדות כמו בלהקה. אבל כשאין עלינו איום של מלחמה ומישהו מאיתנו מטפס למעלה, הוא חונק את האחרים עוד יותר. ואין צורך באנטישמים, קחו למשל יהודי כמו סורוס שמבצע את עבודתו נאמנה.

מאז שהיחסים בינינו התהפכו ובמקום אהבה הופיעה שנאת חינם, אנחנו כבר לא מתייחסים זה לזה כמו כל יתר העמים. אנחנו לא אוהבים, אנחנו דוחים זה את זה ומוכנים למסור, למכור, להיפטר ולהתנתק זה מזה כי זה בעצם יסוד הקריסה והחורבן שעברנו ובו אנחנו נמצאים היום, וזה נקרא "חורבן בית המקדש השני", החורבן  שבנו. על האהבה שנעלמה והתגלות השנאה, מדברת חכמת הקבלה וכל ההיסטוריה שלנו, לכן, סורוס, היועצים של נשיא ארה"ב אובמה ושאר היהודים שמובילים את ההנהגה באירופה ובאמריקה מסיתים לחרם על ישראל, והם מובילים את כל ההתנפלויות האנטישמיות על המדינה שלנו, ולכן אני לא רואה אותם כאחים שלנו. היינו אחים לפני חורבן בית המקדש השני, מאז אנחנו שונאים זה את זה עד עצם היום הזה, וצריך לקבל את העובדה הזאת למרות שאנחנו לא מבינים אותה. אחים אנחנו רק בעת צרה מפני שאז מוחצים את כל היהודים יחד, ורק אם נתחיל להתחבר בינינו, נהפוך שוב להיות אחים ונבטל את השנאה החיצונית שמכוונת אלינו.

שאלה: מה ידחוף אותנו להתחבר ולהתאחד בינינו?

תשובתי: קיימות שתי דרכים, דרך ייסורים שנצטרך לחוות כדי לשנות את היחס שלנו זה כלפי זה, ומתוך הייסורים נבין מה עלינו לעשות למען עצמנו ולמען העולם, או הדרך שחוכמת הקבלה מדברת עליה, והיא דרך של מהפכה פנימית מוסרית שנצטרך לעבור כדי להגיע לאיחוד בינינו בדרך של שלום. יש לנו שיטה לחיבור רוחני והיא נקראת חכמת הקבלה, לכן התגלתה החוכמה הזו בימינו, ואנחנו צריכים ליישם אותה ולהפיץ אותה לעולם כולו, כפי שנאמר: "כי היא חכמתכם ובינתכם לעיני העמים" ואסור לנו להסתירה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 19.1.2016

 

תמונה/צילום: miriam alster, flash 90

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest