דף הבית / אקטואליה / סוף מלחמת עולם שלישית

סוף מלחמת עולם שלישית

 שאלה: פרשן מדיני בדנמרק תיאר את אופיין של מלחמות העולם. הוא כתב שמלחמת העולם הראשונה הייתה מלחמה של קרבות פנים אל פנים, בה אנשים תקפו זה את זה, נלחמו בשוחות וכדומה. במלחמת העולם השנייה כבר לא היו התנגשויות ישירות, אלא הטנקים, המטוסים וטכנולוגיית השריון שלטו.

על פי דבריו, בימינו מתנהלת מלחמת עולם שלישית, מלחמת אידיאולוגיות, מלחמה של טרור מתוכנן. הוא כותב: "עלינו לעצור את ההגירה, מפני שבפרספקטיבה ארוכת טווח היא יוצרת בקרב בני האדם מחבלים שקשה להם להשתלב בחברה".

האם אתה סבור שבאמת מתנהלת מלחמת עולם שלישית?

תשובתי: כן, זו מלחמה שמתנהלת בצורה של ניסיונות הפיכה נרחבים ומרידות כמו ״האביב הערבי״, וכך היא תמשיך להתנהל. היום אדם שרוצה להשמיד מישהו, לא יכול להיות בטוח בעצמו שלא יניחו תחתיו פצצה.

שאלה: כלומר, לא תהיה התנגשות בין מדינות כמו בזמן מלחמת העולם השנייה?

תשובתי: אין איפה להתנגש, הגבולות פתוחים, האוויר פתוח, הים משותף. היום, במצב של מלחמה, אף מדינה לא יכולה להסתגר מפני כולם כמו בעבר מפני שהיא לא תשרוד. היום כל מדינה ניזונה ממדינות אחרות, מייצרת משהו על חשבונן, מקבלת אביזרים משלימים מיבשות אחרות וכדומה. המלחמה המודרנית זו מלחמת אידיאולוגיות שמתנהלת בשיטות חצי נסתרות, חצי סודיות.

שאלה: זו תהיה מלחמת אידיאולוגיות נצחית? או שמישהו יוכל לצאת ממנה כשידו על העליונה?

תשובתי: ללא ספק. תחנת ביניים של המלחמה הזו זה ניצחון האסלאם, והתחנה הסופית זה ניצחון היהדות בצורתה הטהורה, כלומר ניצחון הקשר הטוב בינינו מעל האגו שלנו.

שאלה: מה זה אומר "ניצחון האסלאם"?

תשובתי: זהו שלב ביניים במלחמה האידיאולוגית שבו אירופה תיכבש על ידי האסלאם.

האירופאים כבר הולכים למסגדים ולומדים ערבית באופן פעיל, אין להם התנגדות פנימית לאסלאם. כפי שאנחנו מכירים את האופי הערבי, הם יצליחו למצוא את הדרך אל האירופאים, והאירופאים בעצמם ירצו "לעמוד תחת דגל" האסלאם.

לאחר מכן הכול יופנה נגד ישראל והיהודים ואז יתרחש הבירור האמיתי של מטרת הבריאה. אפשר לומר שזו תהיה המלחמה האחרונה, בה כבר לא יהיו ספקות ולא מצבי ביניים, זה יהיה גילוי הבורא.

כולם יראו שתכונת ההשפעה והאהבה זה הדבר היחיד שמחזיק את העולם, מפני שבהיעדר תכונה זאת האנושות פשוט נעלמת, משמידה את עצמה.

שאלה: אבל העולם לא ייעלם?

תשובתי: הוא לא יכול להיעלם מפני שתוכנית הבריאה צריכה להתממש, אבל כולם ייווכחו לדעת שאין דרך אחרת מלבד לימוד הקשר הנכון בינינו. זהו לימוד דוקטרינת המשיח ובני אדם ילמדו אותה.

זה לא דמיון ולא פנטזיה, ביכולתנו להגיע מהר מאוד למצב הזה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.7.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest