סוד ההצלחה שלנו

שאלה: רבים בעולם עוסקים בחכמת הקבלה ושואלים את עצמם: מדוע דווקא הארגון שלכם מצליח יחסית לאחרים?

תשובתי: מאחר ואנחנו חושבים על ההשפעה וההפצה. אנחנו מוכנים על חשבוננו לחלק מיליוני עיתונים בחינם ולעשות הרבה פעולות הפצה נוספות. ככל שאנחנו ננצל בצורה יעילה יותר את המשאבים הכספיים שלנו, את האנשים והזמן, כך אנחנו נצליח יותר ברוחניות. דווקא הודות לכך יש לנו ערוץ טלוויזיה משלנו וכל האפשרויות האחרות.

ההצלחה שלנו מותנית בכך, שאנחנו מכוונים ומשתוקקים להפצה, להשפעה, ורוצים את עזרת הבורא, כלומר המאור המחזיר למוטב. על זה אנחנו עומדים: משתדלים להיות האמצעי לתיקון ולא לסטות מהדרך. כתוצאה מכך, יותר ויותר אנשים מצטרפים ונמשכים אלינו, מבלי שידעו בעצמם מדוע. אין זה בזכותנו, אלא האור פועל כך, הוא מתפשט בעיגולים מהמרכז. זהו חוק הטבע, אין כאן שום הצלחה או פרוטקציה.

אנחנו צריכים להמשיך בהפצה שלא למטרות רווח ביתר דיוק ויעילות, וכך נגיע להצלחות נוספות, מאחר והאור עימנו! אנחנו יודעים כיצד למשוך את האור!

מתוך שיחה על חינוך, 01.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הפצה: עטיפה ומילוי
מה זאת הפצה אמיתית
שהיום יבוא התיקון!

One comment

  1. ואלרי מנהריה

    ===== כאשר כל אחד המחשיב את עצמו כהגדול, הנביא והמצליח – זה מהכלים הנרכשים עד כו, כבר באמת יודע ומרגיש את הדרך ואת סופה החסרת טעם. אך ממשיך לצעוד ולבחור, כי אין לו משהו אחר לעשות(ממשיך במקרה הטוב), ו*כאן* מונחת בפניינו פתאום…דרך חדשה המחברת…את הבלתי מתחבר…את כל הדרכים של עצמו…יחד עם הדרכים של אחרים… לאוטוסטראדה ענקית, בה אותו אחד, אפילו עם חושיו של הרגע יכול להבין ולהרגיש את עוצמתה והמשכיותה האין סופיים…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest