דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סדנאות חיבור / סדנה – מאיץ החלקיקים של הנשמה

סדנה – מאיץ החלקיקים של הנשמה

שאלה: לאחר שיפוץ של שנתיים, סוף סוף שוב פתחו את מאיץ החלקיקים הגדול בעולם שנמצא בגבול בין צרפת לשוויץ. פיזיקאים מחפשים את החלקיק האלמנטרי, "החלקיק הא-לוהי", האם מובן מזה שהעולם מחפש משהו עליון?

תשובתי: המדענים מנפחים את העניין הכללי כלפי החיפושים הללו, מפני שהם יכולים בצורה כזאת לספק את סקרנותם וכמו כן לקבל הזדמנות לעבוד. ברור שבאופן כזה אי אפשר למצוא שום "חלקיק א-לוהי". אי אפשר לגעת בדברים שנמצאים למעלה מהחומר. המדענים רוצים לגלות את החלקיק הא-לוהי, אבל זה סותר את זה. אם הוא חלקיק חומרי אז הוא כבר לא יכול להיות א-לוהי.

א-לוהי זה רוח, שלא נתפס בחושים שלנו וגם ודאי שלא במכונות שלנו. לכן אי אפשר לתפוס את החלקיק הא-לוהי בקוליידר שהם בנו. אבל על הניסויים האלה בוזבזו מיליארדים שבהם אפשר היה לעשות משהו מועיל. הניסויים האלה ממומנים, מפני שמקווים שהודות להם בסופו של דבר, יצליחו ליצור פצצה יותר עוצמתית.

שאלה: האם לא קיים קשר בין רוחניות וגשמיות, בין שורש וענף? אנחנו לא יכולים לגלות את העולם הרוחני דרך החלקיק הזה?

תשובתי: זה בלתי אפשרי לחלוטין. איך יכול להיות שקיים איזה קשר בין כל תופעה גשמית שתהיה, שמתגלה במודעות האגואיסטית שלנו, לבין משהו שקיים בעולם של השפעה מוחלטת? אין שום קשר בין העולם הגשמי לעולם הרוחני, אין שום גשר. אין אפשרות לבנות מעבר מעולם אחד לאחר, קיים ביניהם חייץ גדול. המדענים אינם מבינים מה זה א-לוהות ומה זה רוחניות. למרות שהיו כאלה מוחות גדולים: אינשטיין ועוד, שהבינו שהם לא מבינים, ודיברו בפה מלא על המוגבלות של התיאוריות שלהם.

שאלה: למה אי אפשר לגלות תופעות של העולם הרוחני דרך חיפוש הבוזון של היגיס? האם הגשמיות לא משפיעה על הרוחניות? ואם לא, אז מדוע אנחנו מארגנים דיונים במעגלים וסבורים שזה משפיע על האדם?

תשובתי: בתוך המעגל אנחנו יוצרים "מאיץ" מיוחד של תיקון. זה כבר תהליך אחר לגמרי שלא שייך לפיזיקה קוונטית, אלא לחכמת הקבלה. בתוכו באמת נוצר משהו חדש שנבנה מתוך המחשבות של בני האדם, שמבטלים את האגו שלהם ורוצים להתחבר יחד. באופן כזה הם יוצרים מעצמם מגבֵּר, מאיץ רוחני מאוד גדול. אבל את הפעולה הזאת אי אפשר למדוד בשום מכשירים פיזיים. אדם יוצא משם בהתפעלות גדולה, אבל איך אפשר להעריך ולמדוד את ההרגשה לפי מדדים של לחץ דם או רמת סוכר? המדדים הללו לא אומרים כלום על הרֵגשות של האדם שמופיעים מתוך החיבור. אין שום קשר בין אחד לשני, התופעות האלה יכולות להיווצר מאלף ואחת סיבות אחרות, מפני שאלה הן רק תופעות פיזיות בגוף הבהמי. אין קשר בין גשמיות לרוחניות, אף פעם לא היה ולא יהיה.

שאלה: האם העבודה הרוחנית לא משפיעה על החיים הגשמיים?

תשובתי: באמצעות עבודה רוחנית אני מתקן את כלי הקליטה הפנימיים שלי ואז אני רואה ותופס את העולם שנמצא בתוכי בצורה החדשה. מפני שכלי הקליטה הפנימיים שלי השתנו, אני רואה עולם אחר שמוקרן בצורה אחרת במודעות שלי. זו תוצאה משינוי של התכונות שלי. "המאיץ" הפנימי, אותו אנחנו יוצרים במעגל, משנה את התכונות שלנו ואנחנו רואים עולם אחר, טוב יותר. כשהאדם מתיישב במעגל, הוא נכלל בתוך מכונה שמאיצה את ההתפתחות שלו. הוא נמצא תחת השפעת האור, הכוח העליון של הטבע. לכן הוא פתאום מגלה שבאמת אפשר להתחבר וזה באמת טוב, כדאי לנו לעשות את זה. אנשים יוצאים מהמעגלים עם הרגשה של התרוממות רוח גדולה. זה לא כתוצאה משכנוע כמו באיזו הרצאה, אלא השפעה ישירה של האור שפועל עלינו ומקדם את ההתפתחות שלנו.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 8.4.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest