דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / סביבה טובה עבור העולם

סביבה טובה עבור העולם

שאלה: עבורנו סביבה זה הקבוצה, הספרים והמורה. מה תהווה סביבה נכונה עבור ההמונים?

תשובתי: אנחנו. כי סביבה טובה זו המדרגה העליונה כלפיי. אם אני פונה לסביבה מלמטה (1) ומעריך את החברים שהם יותר גדולים ממני (2), אז אני מקבל מהם השפעה נכונה (3).

היום המדרגה העליונה עבורנו, זה המורה, הקבוצה והלימוד. ועבור "אומות העולם", זה אנחנו, ארגון "בני ברוך".

בכללות קיימות שלוש מדרגות: אומות העולם (99%), אנחנו (1%) והמדרגה העליונה, שזה הבורא. מכאן יוצא שעלינו מוטל התפקיד של חוליית המעבר – אנחנו עובדים, מצד אחד כדי להיכלל בבורא, למצוא את הקשר עימו, ומצד שני, כדי לעזור לעולם. כך גם "בינה" מתחלקת לשני חלקים: ג' הספירות העליונות (ג"ר) ושבע הספירות התחתונות (ז"ת).

שאלה: איך אחוז אחד יכול להפוך לסביבה עבור 99%?

תשובתי: האחוז האחד הזה הרבה יותר חזק מ 99%, מפני שהוא גבוה באיכות שלו. נאמר: "צדיק יסוד עולם".

אותו הדבר הטבע הצומח נמצא מעל לכל החומר הדומם של היקום, והטבע החי גבוה מהטבע הצומח. זוהי פירמידה: כמה שהעדר יהיה גדול, הוא ילך אחר רועה צאן אחד. למסה אין קשר עם הכוח הפועל במציאות. מיליארדי בני אדם זו מדרגה מאוד קטנה וחלשה. אין להם עוצמה והם מבולבלים, הם מוכנים רק להתווכח, להסתכסך ולהרוס את העולם, הם כבר מיצו את כל היצירתיות שבהם.

ולכן נאמר: "אתם המעטים מכל העמים". מספיק כמה אלפים עבור העולם, ואפילו פחות, כדי לנהל את העולם. מה גם, שאמצעי התקשורת העולמיים, למעשה, יוצבו במיוחד בשביל זה.

בכללות, מלמעלה הוכנה תוכנית מסוימת ואנחנו צריכים לעשות את מה שמוטל עלינו ולהיות בטוחים, שאם אנחנו נבצע בצורה נכונה את העבודה שלנו, אז כל העולם יהיה בסדר.

מתוך שיעור על מאמר "שופר של משיח", טורונטו, 20.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תקצור את היבול ותאכיל את הנזקקים
אור אחד, לבושים שונים
להצדיק את הפרוטקציה של הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest