דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / נתכונן ונשיג כל מה שנרצה!

נתכונן ונשיג כל מה שנרצה!

שאלה: האם כדאי בימים שנשארו עד הכנס להתמקד במחשבה, שאסור לבקש עבור עצמנו כי זה חורבן לנפשו? כדי שנגיע לשם ושם נעלה את "תפילת הרבים" שלנו.

תשובתי: עד הכנס צריך להתרכז במחשבה שהתפילה יכולה להיות רק "תפילת רבים", וכמו כן להתרכז באותו העיקרון הפשוט, שכל מה שהכנו לכנס, זה מה שנאכל בו. כמו שנאמר: "מי שלא טרח בערב שבת, מה יאכל בשבת".

לא צריך לסמוך עליי, אפילו לא באחוז אחד! הכול תלוי רק ב"כלי", ברצון שלכם.

שאלה: האם כבר עכשיו אני צריך לתאר לעצמי, איך אני אהיה מחובר עם החברים?

תשובתי: תתחיל לעשות את זה כבר עכשיו, בשביל מה לחכות לתחילת הכנס! ההכנה, זה לא שאתה מכין את עצמך לצעוק שם, אלא שאתה צועק כבר עכשיו ובזמן הצעקה הזאת אתה מברר יותר ויותר את החסרונות שלך. אם אתה משאיר את זה למחר, אז מה יהיה איתך היום? צריך כבר עכשיו להשתוקק לחיבור!

הכנה לכנס זה נקרא, שאתה כבר עכשיו בכל הכוח שלך משתדל לחבר את כל ה"כלים" שלנו יחד. ואז אתה תגיע לכנס בצורה יותר הכרתית, עם רצונות מבוררים. ואם זה כמו שאתה שואל, אז בשביל מה להתחיל לחשוב על זה חודש מראש? היינו חושבים על זה ערב הכנס וזה מספיק.

הבעיה היא לא לחכות לרגע המיוחל, בזה שאתה סופר ימים בלוח השנה. הכנה זה נקרא, שבכל רגע, כל החודש עד לכנס, להתקדם כל יום יותר ויותר הלאה בחיבור, בהבנה, בהרגשה, בדאגה, לעורר יותר ויותר חזק את החברים ולהתפעל בעצמי מהם. בכל יום גדל בך יותר ויותר המתח, כך שכאשר אתה תגיע לכנס, אתה תתפוצץ שם! ואולי כבר בדרך אנחנו נשיג את כל מה שרוצים.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 08.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אל תדחה למחר את מה שאתה יכול לרצות עכשיו
בקש עבור כולם, ולא תטעה
לכנס, עם לבנה בתוך המזוודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest