דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / נקודת מגע עם ההמונים

נקודת מגע עם ההמונים

מתוך שיחה בכנס בסוצ'י.

שאלה: בעבודה עם העָם, על ידי זה שמגלים וממלאים את הרצונות שלהם, האם אנחנו בזה מפעילים את הדרך של התפתחות מזורזת, "אחישנה"?

תשובתי: אנחנו לא מגלים ולא ממלאים את הרצונות של ההמונים. אנחנו רק יוצרים את נקודת המגע איתם.

כאשר אנחנו מתאספים יחד כדי לצאת לאירוע של הפצה, אנחנו צריכים להרגיש שבקשר בינינו בפוטנציאל נמצא הבורא. אבל הוא נמצא במצב מוסתר, מפני שהכלי שבו הוא יתגלה זה הקהל החיצוני.

בהתאספותנו יחד איתו בפנים, אנחנו מהווים גלגלתא ועיניים, את החלק העליון של ה"פרצוף". ההמונים, זה החלק התחתון של ה"פרצוף". בתוכנו, בגלגלתא ועיניים, הבורא אינו יכול להתגלות. הוא יכול להתגלות רק כאשר אנחנו נהיה במגע עם האח"פ, עם החלק התחתון, עם הקהל החיצוני. דווקא למגע הזה אנחנו מצפים.

אנחנו צריכים לממש אותו, זאת העבודה שלנו, מפני שלהשיג את המגע עם הקהל החיצוני אנחנו יכולים רק בעולם שלנו. בנו קיים ניצוץ שמשתוקק לבורא, ולכן בזה שאנחנו מתרכזים בינינו אנחנו יכולים ליצור את ההתגלות הפוטנציאלית שלו. כאשר אנחנו נכנסים במגע עם הקהל החיצוני (עם האח"פ), אנחנו יוצרים דווקא את הדרך הזאת, מגלים את האפשרות שהוא יעבור בהם.

אז אנחנו נראה תוצאה מדהימה. אנשים אפילו לא יבינו למה פתאום אוחזת בהם כזאת שמחה, מילוי, שלמות. הם ירגישו שאין להם צורך בשום דבר בחיים, אלא רק זה. האור העליון מכסה הכול.

אבל את האיחוד, שבו בפוטנציאל נמצא הבורא, אנחנו צריכים ליצור, מפני שגלגלתא ועיניים לא יכולים לממש יותר מאשר מגע עם האח"פ, עם הקהל החיצוני. אנחנו נרגיש שבזה אנחנו נותנים לבורא אפשרות להתגלות בהם עד כמה שזה אפשרי. אין כאן שום חשבונות שלנו.

אז אנחנו כבר לא נחשוב על כך שדרושה לנו איזו כמות מסוימת של אנשים כדי להביא להם איזה שהוא המידע וכולי. אנחנו נדבר עם אנשים, נערוך איתם איזה שהם אירועים, אבל בפנים תמיד צריכים להישאר במצב של איחוד עם הבורא. זה העיקר. ואפילו אם מבחינה חיצונית אנחנו נעבוד עם הקהל באופן אוטומטי, האפקט בכל מקרה יהיה מדהים.

מתוך שיחה בכנס בסוצ'י, 09.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אפקט רוחני
איך למצוא חן בעיני הקהל?
מה אתה יכול להשפיע לאנשים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest