דף הבית / המשבר ופתרונו / נקודת המפנה של ההתפתחות

נקודת המפנה של ההתפתחות

הכנס הווירטואלי באמריקה, שיעור מס' 1

בעידן שלנו האנושות יצאה לשלב התפתחות חדש, ועכשיו היא צריכה במשותף לתקן את העולם. אין מוצא אחר, מפני שהצרות הנוכחיות נובעות מהאור שמתגלה שמעורר אותנו להתחיל בחיבור. אחרת, הוא בכל מקרה ימשיך להתקרב אלינו, אבל בצורות קטסטרופליות, בדומה לאסטרואיד שמאיים להתנגש בכדור הארץ.

האור באמת יותר ויותר קרוב, ואנחנו מיום ליום נתקלים בתוצאות מכך: מקומות העבודה הולכים ומצטמצמים, המחלות והבעיות הולכות ומתרבות, מתפשטים העיוותים של הטבע האנושי, המוטאציות, בקיצור, בחברה האנושית ובעולם הסובב מתרחשים שינויים רציניים לרעה.

יתרה מזה, האליטות, הממשלות מאבדות את האמצעים של השפעה שמאפשרים לנהל את העולם, ואינן יודעות מה לעשות. לפני כן אפשר היה למשוך ב"מושכה" זו או אחרת: כסף, צבא, כסף, צבא. אבל בימינו הכסף איבד את ההילה של "כל יכול", וגם השיטות הכוחניות, הצבאיות אינן מתאימות לתנאים, כאשר כל פעם מדינות חדשות מנסות מבלי לשאול להיכנס ל"מועדון הגרעיני". לפי דעתי, היום קרוב לעשרים מדינות הן בעלות נשק גרעיני.

בסופו של דבר, אנחנו נתקלנו בבעיה גדולה, מפני שחייבים ליזום את תיקון העולם. אני מדבר על כל אלה, שיחד איתנו, מי שמרגיש "נקודה בליבו", אנחנו חייבים לעורר את האיחוד. ואם לא נצליח להתאחד לפני שהאור יגיע אלינו, אז נלך בדרך של ייסורים.

המצב הוא כזה, אם אנחנו נמשכים אל האור, אז מרגישים חיוביות (+) ומתקדמים בדרך של "אחישנה". אבל אם אנחנו לא רוצים את זה ונשארים באגו שלנו, אז רואים את האחוריים של האור (-) ומתקדמים "כמתוכנן", בדרך של "בעיתו".

heb_o_rav_2013-11-16_lesson_congress_n1_pic42

באופן כזה, היום אנחנו מצאנו את עצמנו במצב של בחירה, בנקודה שמתחת לסימן שאלה, שממנה אפשר לעלות או ליפול. ברגע של נקודת המפנה הזאת, אנשים שיש להם רגש, משיכה להתפתחות רוחנית, שהרגישו את ה"נקודה שבלב", שקיבלו מלמעלה רצון לחשוב על כך, לגלות את התוכנית והמטרה, על מה שנמצא מחוץ לחיים הרגילים שלנו, יכולים למשוך אחריהם את כל האנושות. והם חייבים לעשות את זה. מקובלים מכל הדורות כותבים על כך.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס באמריקה, 16.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
השינוי בין שני העולמות
באהבה ובדאגה
מיליון דולר או האור העליון?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest