דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ניקוי עורקים רוחניים

ניקוי עורקים רוחניים

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

שאלה: איך אני יכול לתת ערבות לקבוצה ? על מה אני צריך לדאוג?

תשובתי: אתה דואג לחברים, אתה רוצה לתת להם את הרגשת הביטחון. בכל המציאות אין מחסור בשום דבר, חוץ מהרצון שלנו המכוון לקשר הדדי הכולל.

האור מוכן למלא את כולם, אך אנחנו חוסמים לו את הדרך. אינני חושב עליך, אני אפילו שׂונא אותך ובכך אני סוגר את הערוץ שדרכו האור צריך להגיע אליך. יוצא שכל הצרות שלך, הם בגללי ומאלו שכמותי: איננו מאפשרים לשפע האין סופי להגיע אליך.

וזה נקרא מערכת שבורה. הבורא ברא עולם אין סוף, את כל הנשמות והערוצים שביניהן, והפקיד את הערוצים האלו בידינו. אני, על ידי השׂנאה שלי, חוסם את כולם, לכולם. וכך כל אחד מאיתנו. המקובלים אומרים שכעת הגיע הזמן, עלינו לפתוח יחד בערוצים את הדרך לאור. הודות למאמצים המשותפים האור שוב יתחיל לזרום בהם, ואז כל אחד יגלה שאינו מרגיש חיסרון בשום דבר. כזה הוא החוק של המערכת הסגורה של הטבע. ואנחנו בעולם שלנו יותר ויותר מרגישים את השפעתה השלילית.

אין ברירה: שָם, היכן שמלמעלה חסמו את הערוצים בינינו, אנחנו צריכים לפרוץ את הפקקים האלה על ידי המאמצים של כל אחד. הרי הם מייצגים את האגואיזם שלנו, ואני רוצה בניגוד לו להרחיב את הערוץ הסתום. בהשקעת המאמצים שלי אני מושך אור, מאפשר לו לפעול, לזרום בערוצים בזרם דק ולהוליד לחיים את כל המערכת.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הערבות", 08.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הטפטפת אינה עובדת, מה לעשות?
והאור יזרום בכל הערוצים
ממה מתחילה הקבוצה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest