דף הבית / המשבר ופתרונו / ניסוי טילים באירן

ניסוי טילים באירן

שאלה: השבוע אירן ערכה ניסויים נוספים של טילים בליסטיים. על הטילים היה כתוב: "ישראל צריכה להימחק מעל פני האדמה". מפקד בדאע"ש הודיע שלחיזבאללה יש יותר ממאה אלף טילים, ואצלם יש כמה עשרות אלפי טילים, אשר הכרחיים כדי להנחית מכה על ישראל ממרחק בטוח. יוצא שלמעשה על כל אזרח בישראל יש טיל, האם זה מפחיד אותך?

תשובתי: לא, לא מפחיד, מפני שיש משמעות רק לְמה שאנחנו עושים, אנחנו קובעים את העתיד גם שלנו וגם של העולם. זו לא בעיה ללחוץ על כפתור, מישהו ילחץ, אם לא הם אז בסוריה, אם לא בסוריה אז ברוסיה, אם לא ברוסיה אז במצרים, לא חשוב היכן. כל העולם שונא אותנו וישנא עוד יותר.

הכול תלוי עד כמה אנחנו נניע את עצמנו ואת כל העולם לתיקון. אם נתחיל להשיג את הנוסחה לגילוי האגו שפועלת עכשיו, אז הכול יהיה בסדר. ולהיפך, העולם יחשוף את שיניו רק באותה מידה שבה צריך לדחוף אותנו קדימה. אבל, רצוי שאנחנו נדחוף את עצמנו בדרך הטובה, וזה אפשרי רק אם נפתח חשיבות וגדלות למטרת התיקון, לגדלות הבורא, כלומר לתכונת ההשפעה והאהבה. עלינו להגיע להכרה בכך שרק ישראל יכולה להביא זאת לעולם ורק חכמת הקבלה יכולה לחבר אותנו ולהביא לאיחוד, לתיקון של האגו שלנו עד לקשר מלא שנקרא "אהבה".

הערה: זה לא סוד שאם אתה מדבר עם אדם על תיקון, אז הוא מיד מתחיל לעצום את העיניים…

תשובתי: בעבר כבר היינו במצבים מסוג זה, כאשר אנשים לא רצו לשמוע, ואנחנו יודעים לְאן זה הוביל אותם, זה הביא לעולמנו את הנאציזם, השואה וכל היתר. דבר כזה יכול לקרות גם הפעם, הטבע פועל במחזוריות, יש לו חוקים קבועים, וכל עוד לא נשפיע עליהם על ידי המשכת האור העליון, דבר לא ישתנה. עד שנשיג את הטבע של העולם העליון, אותם חוקים יישארו תקפים.

שאלה: אופייני לאדם לחשוב שהשכן שלו הוא אגואיסט, האם כדאי לי לחשוב על כך שהשכן יתוקן?

תשובתי: עלינו לפעול בצורה כזאת שאנו דואגים לתיקון זה של זה. הדבר אפשרי, אני משפיע על אדם אחר, והוא משפיע עליי, וכך בסבב. לשם כך, עליי לחשוב איך להפיץ את חכמת הקבלה בעולם, איך להעלות את גדלות הבורא, כדי שתכונת ההשפעה והאהבה תהיה גלויה לכולם כמשהו גדול ועצום. אם נעשה זאת, אז בערבות ההדדית בינינו אנחנו בהחלט נוכל להגיע למצב הזה.

הערה: כלומר לא משנה מה יכתבו על הטילים האירנים, זה לא משנה את המציאות?

תשובתי: זה לגמרי לא משנה, אין לזה שום חשיבות. בעולם הכול מסתובב רק כדי להביא את העולם לתיקון. תיקון העולם נמצא בפנימיות עם ישראל שחי דווקא כאן, בישראל, לכן כל העולם ימקד יותר ויותר את מבטו אלינו, את כל השנאה, את כל הרוע, את כל הבעיות יקשור אלינו, ואין בזה שום דבר חדש. לא הייתי רושם זאת במדור החדשות החמות, אלא הופך את זה לחדשות קבועות על ישראל.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 10.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest