דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ניסוי ביתי בשינוי המציאות

ניסוי ביתי בשינוי המציאות

שאלה: האם לפתרון שאותו מציעה חכמת הקבלה יש יסוד מדעי, או שהוא פשוט רגשי?

תשובתי: ודאי, הפתרון הזה ממומש באדם באופן רגשי, כי אנחנו נוצרנו מחומר הרצון לקבל. ולכן אנחנו מרגישים הכול בתוך הרצון הזה ומעריכים רק בתוכו, גם את הטוב וגם את הרע.

אבל זאת בהחלט חכמה, זה מדע. חכמת הקבלה מתארת באופן מדויק את כל המערכות שבהן אנחנו קיימים, את הקשרים שלנו זה עם זה, מדרגות העלייה, כלומר הגברה וחיזוק של הקשר בינינו לפי 125 דרגות. חכמת הקבלה משתמשת במונחים מדעיים: "חמישה עולמות", "פרצופים", "עביות" (דרגת הרצון), "מסך", "אור חוזר".

על ידי התיקון שלו, המקובל מתקן את כל העולם. כמו שנאמר: "צדיק יסוד עולם". במשך כל הדורות, המקובלים ניסו על ידי הפעולות שלהם "להמתיק" את העולם שלנו. אבל עכשיו אנחנו הגענו לכזה מצב, שבו כבר אין צדיק, אלא כל עָם ישראל, ואחריו כל העולם צריכים להגיע לחיבור הכרתי.

אנחנו צריכים להזמין אנשים לסדנה ביתית (חוג בית), לצורך דיון סביב "שולחן עגול". אנחנו מסוגלים לארגן בישראל בו זמנית אלפי "שולחנות עגולים" ביתיים כאלה, ובדרך כזאת להשיג תוצאות חיוביות.

אנחנו מיד נתחיל להרגיש שינויים גדולים מאוד בחברה הישראלית.

אנחנו בשמחה ניטול חלק במפגשים מסוג זה שיקבעו אווירה טובה בכל רחבי המדינה. המפגשים האלה צריכים להיות מוקדשים רק לחיבור ולאיחוד בינינו, רק ליחסים טובים, וזה ישפיע באופן חיובי על הבריאות, על היחסים המשפחתיים, על ההרגשה האישית של כל אדם בנפרד ושל כל העָם בכללותו.

זה "ניסוי בתנאים ביתיים" שאנחנו יכולים לבצע בפועל ולראות תוצאות טובות.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים", 16.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
צבא זה לא הנשק העיקרי
סדנה אחת גדולה בכל רחבי הארץ
כלי להשפיע ישירות על הגורל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest