דף הבית / משבר עולמי / נבנה את עולמנו מחדש

נבנה את עולמנו מחדש

photo_rav_gh70_171.jpg

מן העתונות: "נבנה את עולמנו מחדש" – למסקנה זו הגיעו משתתפי הפסגה שהסתיימה בפקינג בשבת האחרונה. המשתתפים בכינוס האסייתי-אירופאי (ASEM), אשר ייצגו 43 מנהיגים אסייתיים ואירופאים, הודו כי לאור המשבר הכלכלי העולמי, הכרחי להתחיל רפורמה כללית של המערכות הכלכליות העולמיות, וחייבים לפעול במאמצים משותפים. ההצעות יילקחו בחשבון בפסגת ה- G20, כנס של 20 המדינות המובילות ב-15 לנובמבר בוושינגטון. "לכולנו ברור לחלוטין, שלהתאסף רק בשביל לדבר, לא מתקבל יותר על הדעת", אמר נשיא צרפת, סרקוזי.

התייחסותי: הטוב ביותר שיכול לקרות הוא, אם הם פשוט ידברו ואז יתפזרו. זאת משום, שכל החלטה שתתקבל, אפילו אם יסכימו עליה כל 20 המשתתפים, תהיה שוב, בעד התפתחות אגואיסטית, ולכן החלטה כזו תביא את העולם לניגוד עוד יותר גדול לטבע (הגלובלי, האינטגראלי) ולזעזועים עוד יותר גדולים.

One comment

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בהמשך לנאמר היום בשיעור הבוקר אדם שלא לומד קבלה ואין לו את הנקודה שבלב, איך מסבירים לו שהפתרון לכל הבעיות והמשברים הוא שצריך להתחבר על מנת להגיע לאיזון עם הטבע ולא לצורך מטרות אגואיסטיות, איך מסבירים לאדם כזה מה זה להגיע לאיזון עם הטבע בלי להשתמש במילים כמו בורא, דביקות וכו', ומצד שני שלא יבין שהכוונה רק לשמירה על משאבי הטבע ואיכות הסביבה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest