דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / נבחרי הבורא – כל האנושות

נבחרי הבורא – כל האנושות

photo_rav_gh70_113.gif

שאלה: אני רוצה להשתייך ל"עם הנבחר". האם הגיור יספיק? אילו אפשרויות נוספות ישנן עבורי? ההורים שלי נוצרים.
תשובה: הנבחרים הם אלה שהבורא נתן להם רצון להתקרב אליו, והם נענים לקריאתו ושואפים אליו. זה לא תלוי בשום פרמטר גשמי. שום דבר, ואף אחד, לא מפריע לך להיות כזה.

שאלתו של שי: האם יש לך תלמידים לא יהודים, שכבר נמצאים בעולם הרוחני, ואם לא, האם הם יכולים להיות בעולם הרוחני בזמן שהם עדיין לא יהודים?
תשובה: יהודי = ייחודי, מלשון "ייחוד" (עם הבורא). יהודי זה לא לאום, אלא תכוונות רוחנית. במהלך ההיסטוריה היו מקובלים רבים שלא יצאו מאברהם, מבבל, אלא הצטרפו לקבוצתו (שעם הזמן הפכה לעם) מאוחר יותר. למשל, אונקלוס, רבי עקיבא ועוד.
אם האדם משתוקק להגיע לבורא הוא נקרא ייחודי (יהודי) מלשון ייחוד. אם הוא רוצה להגיע מבבל, שהיא ארץ אגואיסטית, ("ארץ" מלשון "רצון") לארץ הקודש (תכונת האהבה וההשפעה) אז הוא נקרא "עברי", מלשון עבר, לעבור. כך קראו לאברהם – אברהם העברי. (בעל הסולם כותב שאברהם היה שייך לעם קדום קטן – עברי, ואף אחד מהעם הזה כבר לא נשאר).
סטאלין צדק כשאמר שהיהודים אינם מהווים לאום, אלא משהו קוסמי (קוסמופוליטים, כלליים, מחוץ לגבולות העמים והציביליזציות). היום, יותר ויותר אנשים מעמים וגזעים שונים, מאנשי בבל, משתוקקים לגילוי הבורא. וכמו בעבר, מי שמשתוקק לבורא ומתרחק מבבל נקרא "ישראל" – ישר-אל.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest