דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מתכוננים לצאת לדרך

מתכוננים לצאת לדרך

שאלה: עד כמה חשובה ההכנה לכנס לצורך ההתקדמות הרוחנית?

תשובתי: ההכנה לקראת המדרגה הבאה קובעת הכול!

אנחנו רואים את זה לפי מעמד הר סיני, שבו העם נשאל: "אתם מוכנים לקראת גמר התיקון?". כי הרי להתחבר כאיש אחד בלב אחד, זה נקרא להגיע לגמר התיקון. אם אתם מוכנים לזה, אז אתם צריכים להשיג רצון בעוצמה של 600,000.

כל אחד צריך לומר: "אני מתחייב להתחבר עם האחרים עד כדי כך שאני מתקן את הרע שלי והופך אותו לטוב, לכוח החיבור, עד למצב השלם והמושלם". ובמצב המושלם הרצון שלי צריך לגדול בעוצמתו פי 600,000.

לא מדובר כאן על כמות בני האדם שיהיו נוכחים במעמד הזה: שניים, אלפיים או באמת 600,000. ואפילו אם יתאספו 7 מיליארד כדי להתחבר, העוצמה של כל אחד תיקרא 600,000.

רק בתנאי שנהיה מוכנים להסכים להיות כאיש אחד בלב אחד, נקבל את האור המחזיר למוטב. לכן אנחנו צריכים להכין את עצמנו כך שכאשר נגיע לכנס כבר יהיה בנו כזה רצון, כזאת נכונות.

כך שאני אהיה מוכן להשתתף בזה יחד עם האחרים, וארצה למשוך את האור, שישפיע עליי עד כדי כך שהוא יחבר אותי עם האחרים. וכאשר האור יבצע את החיבור הזה, הוא יהפוך מאור מקיף לאור פנימי ויתגלה בתוכנו. בצורה כזאת אנחנו כבר נגיע לגילוי הרוחני.

זה יהיה הגילוי של פעולות האור, שנקרא האור הפנימי, וכן הגילוי של מקור האור, כלומר, גילוי הבורא. מגילוי האור אני כבר אקבל הרגשות שונות ואבין מהם הקווים ימין ושמאל, חסדים וחכמה, מהו מצבי הנוכחי, ומהו התהליך שעליי לעבור.

כי כל גילוי כולל בתוכו את כל התהליך מתחילתו ועד סופו, כמו בתמונה הולוגרפית. קיים בו אפילו עולם אין-סוף באיזושהי מידה קטנה. כלומר, החל מהמדרגה הראשונה אני מגלה הכול. ממנה והלאה אני כבר מבין היכן אני נמצא, אני מרגיש את זה. אפילו אם זאת רק הרגשה התחלתית, אבל אני כבר בדרך.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "אהבת ה' ואהבת הבריות", 02.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
זה חייב לקרות כאן ועכשיו
600,000 זה הגובה של גמר התיקון
יש לנו את כל התנאים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest