דף הבית / כללי / משפחה ו/או רוחניות?

משפחה ו/או רוחניות?

משפחה ו/או רוחניות?
שאלתו של אדם:
יש לי חברה כבר כמה שנים שלא מתעניינת כלל בנושא והניסיונות העדינים לעניין אותה כשלו, היא גם לא ממהרת להתחתן (סה"כ היא בגיל 19 ומשרתת בצבא) האם העובדה שאני לא נשוי מונעת ממני להתקדם רוחנית? האם אני בכלל מתקדם אם אין לי אישה וילדים כחוק שורש וענף? מה אני צריך לעשות?
תשובה: אם היא לגמרי לא מבינה את השאיפות שלך, לא תוכל לבנות איתה משפחה. עדיף לחכות קצת ולמצוא אישה שתחלוק את הדרך יחד עמך. אהבה – זה הבנה וויתורים, למען ההשגה של מטרת החיים. אם שניכם בדרך, אתם תגלו ביניכם כוחות רוחניים, הרי בחלוקה לאיש ואישה נוצר האגואיזם, ובאיחוד שלהם הוא עובר תיקון.

שאלתה של איריס בתיה: מה לעשות שבעלי לא רוחני ואני מאד רוחנית ולומדת ומתעניינת מאד? אני לא מרגישה איתו חיבור נשמתי, למרות שאני מנסה בטוב להובילו אך זה לא הולך, והוא לא מבין אותי. מה עושים במצב כזה?
תשובה: אין כפיה ברוחניות. אם שואלים אותי איך לבחור בן זוג, אני ממליץ – לפי מטרת החיים. אבל אם אתם כבר משפחה, עליכם לשמור על המשפחה שלכם, וכל אחד שיתקדם עם הרצון שהבורא מעורר בו. עם זאת, עליך לכבד את בעלך. קיימות קבוצות נשים וגברים גדולות. הן מהוות בן זוג בשבילך, בהן תמצאי את התמיכה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest