משחקים של הבורא

כנס בסנט פטרבורג. שיעור מס' 2.

שאלה: יכולים להיות כאלה מצבים, שבהם אנחנו עד כדי כך נכללים בקבוצה, באים לשיעורים, מחזיקים בקשר עם החברים, כאילו שהכול נמצא בתוכנו ואין שום כוח מבחוץ, אין בורא. נשאלת השאלה, האם הכוח הזה קיים מבחוץ, או שאנחנו בונים אותו בעצמנו?

תשובתי: הבורא משחק איתכם. הוא נותן לכם, כמו לילדים קטנים, הזדמנות להראות, עד כמה אתם כביכול עצמאיים, מבינים, חכמים, אמיצים.

אתם צריכים לעצור את עצמכם בזמן. לא יכולה להיות שום התקדמות קדימה, אלא רק אם הוא ימשוך אתכם, יישא על הכנפיים שלו, ימשוך קדימה או ידחוף מאחור.

אין לנו מנוע! המנוע נמצא לא בנו, וחומר דלק אליו, גם כן, אין לנו! זה נעשה בכוונה כדי להראות לנו אחר כך שאנחנו הרחקנו לכת.

צריך לאזן הכול ולא להתלונן שאין לנו שום דבר, אנחנו לגמרי אף אחד ושום דבר, סמרטוט תחת הרגליים או ערמה של מנגנונים שבורים. לא. צריך להיות באמצע, בין זה לזה.

בכל רגע של הקיום שלנו אנחנו צריכים להרגיש נחיצות בכוח העליון: לצורך הכרת הטוב והרע, לצורך השוואה ביניהם, לצורך בחירה נכונה של כיוון התנועה קדימה.

כפי שמסביר בעל הסולם, צריך ללכת נכון קדימה בדיוק בקו האמצעי. זה אומר, שללא התחברות למדרגה הבאה, לקו העליון, לקטגוריה יותר עליונה, אתה לא תוכל לעשות שום דבר.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בסנט פטרבורג, 19.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
היכן למצוא את הקשר בינינו?
בשאיפה לקשר אידיאלי
בחיפוש אחר דו-שיח נכון עם הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest