דף הבית / המשבר ופתרונו / המשבר של האליטות הגלובליות

המשבר של האליטות הגלובליות

ידיעה: בסך הכול, חמישה אחוז של קולות הפריד בין סקוטלנד לעצמאות, באופן כזה כמעט מחצית מהאוכלוסייה רוצה לפרוש מההרכב של הממלכה המאוחדת.

המפלגה הימנית של שבדיה הכפילה את כמות המושבים בפרלמנט: הכלכלה צומחת, ואילו רמת החיים של האזרחים לא, רמת החיים של מעמד הביניים בכל רחבי העולם צנחה לאחר המשבר של שנת 2008.

החברה באופן אינטואיטיבי מרגישה, שהרווחה של העשירים מוכפלת, ואילו ההכנסות של המעמד הבינוני נמצאות בירידה. כתוצאה מכך, הרגשות הלאומיים גדלים בכל העולם. הימנים הפכו למפלגות המובילות בפולין, בספרד, בגרמניה, בבולגריה ובליטא. באוקראינה נצפית עלייה של עצמאות לאומית. בספרד הבדלנים הקטלוניים השיגו משאל עָם על הפרישה.

כל המאמצים של הפוליטיקאים של המאה ה- 21 המכוונים לאיחוד לבריתות פוליטיות וכלכליות, יכולים להתנפץ מול השאלה הפשוטה של האדם הפשוט: למה החיים שלי לא הופכים לטובים יותר? מצבי הרוח הבדלניים וההשפעה הגוברת של הימין הקיצוני, זו רק התחלת המשבר של הסדר העולמי.

המשך הצמיחה של האוכלוסייה ושל תוחלת החיים, תוך כדי צמצום של משאבים, רק יחמירו את המצב. אם האליטות הפוליטיות לא ישקלו מחדש את חלוקת העושר בחברה, אז המתח יתחיל להפוך להחלפתן הכואבת.

תגובתי: המוצא, רק בהשגת רמת חיים חכמה ונאותה, שהיא גם שווה לכולם. וזה אפשרי רק בעזרת חינוך והשכלה אינטגרליים כוללים ופעילים. האנושות חייבת להפוך להיות אחרת, מאוחדת, גלובלית, אחרת היא לא תשרוד בתנאים פלנטאריים מוגבלים.

ותירוצים מהסוג, "זה יספיק לתקופת החיים שלנו", הם אינם נכונים, מפני שהמשבר פורץ הרבה יותר מוקדם, מאשר אוזלים המשאבים, הוא מתחיל להתגלות מחוסר התאמה של האדם והאנושות לתנאים העתידיים החדשים, שנשמרים באופן אוטומטי בטבע הדומם, הצומח והחי. בהתאם לחכמת הקבלה, אנחנו כבר יותר ממאה שנה נמצאים בפיגור בהתפתחות שלנו ביחס למצב הבא שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
העצמאות היא חלום של כל אחד
מי ינצח: השנאה או הצורך הקיומי?
אירופה – הקיצוניים מגיעים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest