דף הבית / המשבר ופתרונו / משבר מסמל לידה של דבר חדש

משבר מסמל לידה של דבר חדש

מתוך מאמר דעה שקראתי באתר רוסי: "אנחנו עומדים על סף שינויים גדולים ומהותיים ממה שרבים מתארים לעצמם. המערכת מיצתה את עצמה והפכה למיושנת לחלוטין. כאשר לפני מספר חודשים רוטשילד הודיע שהסתיימה תקופת המרדף אחר הרווחים, הוא לא שיקר. ראשית צריך להבין כמה דברים עקרוניים…

  1. כל הערכים המודרניים והיחסים ביניהם, נוצרו על ידי מערכת שקורסת. ולפני שהיא תיעלם לחלוטין, היא תעשה הכול כדי להפוך לבעלת השליטה היחידה בעולם. 
  2. המערכת הזו בהכרח תיקח את שלה עד לרגע מותה.
  3. אי אפשר להציל את "מה שנצבר בעבודת פרך", אם בכל רגע נתון לא משתמשים ב"כל מה שנצבר" עד כה.
  4. תהליך קריסת המערכת ילווה בחיסול תופעות הגלובליזציה והרס הקשרים בין המדינות.
  5. הקריסה של המערכת הקיימת תהיה כוללת, כלומר, היא תיגע בכל תחומי החיים, בכל המדינות והאזורים.
  6. מאחר ולא רק התהליך, אלא גם הרצף של האירועים במסגרת התהליך, לא ניתנים לחיזוי, אז לא צריך להתרוצץ ולנסות להעביר את הנכסים הקיימים, מצורה אחת לצורה אחרת. 

אני חושב שסוף סוף רוטשילד ואחרים החלו להכיר בגלוי במציאות החברתית-כלכלית החדשה, הלא מובנת והאובייקטיבית, ולא לשכנע את האנושות שלא קורה דבר יוצא דופן. ההכרה הזו צריכה לסמל לנו, שחוץ מ"להמשיך הכול כפי שהוא" מאחר ואף אחד לא יודע כיצד להתנהג, "קבלה לעם" צריכים לארגן מרכז לימוד בינלאומי לכל המעוניינים (במערכת האינטרנט בשפות העיקריות). התופעה שנולדת ידועה לנו (המקובלים), היא נחזתה על ידינו מראש, היציאה ממנה, כלומר הלידה של חברה חדשה, מזמן תוארה על ידינו, והשיטה למעבר ההדרגתי ליחסים חדשים (אינטגרליים) חברתיים-כלכליים, צריכה להיות מוכתבת על ידינו, יחד עם מומחים של המערכת הגוססת.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest