דף הבית / אקטואליה / משבר לאומי בארה"ב: קרנות פנסיה החלו לצמצם את התשלומים לפנסיונרים

משבר לאומי בארה"ב: קרנות פנסיה החלו לצמצם את התשלומים לפנסיונרים

הודעה: משבר לאומי עשוי לפרוץ בארה"ב, אחת מקרנות הפנסיה הגדולות ביותר, Teamster, הצהירה על צמצום תשלומים למבוטחיה. זוהי אחת מקרנות הפנסיה הגדולות בארה"ב. כעת, תצומצם הכנסתם של יותר ממאתיים וחמישים אלף איש שחסכונותיהם נמצאים בקרן זו, עבור רבים מהם הקרן מהווה מקור הכנסה יחיד. הכנסה ממוצעת של משפחה שבה שני הפנסיונרים מבוטחים בקרן זו, תרד מהכנסה של שבעת אלפים לשלושת אלפים דולר.

צמצום תשלומים שהובטחו על ידי קרנות הפנסיה היא תופעה חדשה ויוצאת דופן לאמריקה. יותר ממיליון פנסיונרים עשויים להיתקל בצמצום תשלומים. במרכז לזכויות הפנסיונרים אומרים שזה יהיה משבר לאומי עבור מיליוני פנסיונרים ובני משפחותיהם.

תגובתי: למדינה אין אמצעים להשלים הכנסה למיליוני משפחות. המוצא היחיד הוא תהליך כללי בו כולם יעברו לקבל תשלום הגיוני קבוע, הן הפנסיונרים והן כל שאר האזרחים. כמובן שעל התהליך להיות מלווה בחינוך וארגון מחדש של כל החברה, כאשר בהדרגה יוחלפו המטרות, ובמקום עושר גשמי האדם ישאף למילויים נעלים, דרך של "אחישנה". המשבר יביא אותנו לזה בכל מקרה, רק בדרך של "בעיתו", בדרך של ייסורים, מהומות חברתיות ארוכות ועקובות מדם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest