דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מרכז העולם, מרכז המחשבה

מרכז העולם, מרכז המחשבה

שאלה: האקדמיה שלך נקראת "אקדמיה בינלאומית" וכפי הנראה, לא לשווא. יחד עם זה, אתה כמקובל, סבור, שאתה צריך לחיות רק בישראל?

תשובתי: מנקודת מבט זו, ישראל היא הנקודה המרכזית של העולם. כאן בראש ובראשונה צריכה להיווסד חברה הרמונית, שנבנית על יחסים הדדיים נכונים בין בני אדם.

ברגע שנתחיל לעשות את זה, אפילו במקצת, מיד היחס של אומות העולם כלפינו יתחיל להשתנות. כי ההשפעה שלנו עליהם אינה פועלת דרך התודעה שלהם, אלא דרך מערכת ההנהגה וההשגחה הכללית.

הערה: אתה סבור, שמרכז המחשבה צריך להיות דווקא שם, איפה שנמצאת מדינת ישראל, ואחר כך צריך להתפשט משם לכל רחבי העולם. אבל זה יכול להפוך למקור של יחס שלילי כלפיכם מצד העולם כולו.

תשובתי: למה? תפרסם לכל העולם שאתה בונה חברה חדשה, כדי להראות לכולם כיצד צריך להתקיים, ואתה תראה כיצד פתאום כולם יבינו אותך.

הערה: אבל בבלים בודדים אינם מבינים ואומרים שזוהי האדמה שלהם.

תשובתי: הם מיד ישתנו! אין כאן כל קשר לערבים. הם פשוט מהווים צעצוע כדי ללחוץ עלינו, עד שאנחנו נבין מה באמת צריכים לעשות. הכול תלוי בנו!

לאומות העולם אין שום בחירה חופשית, אלא רק אצלנו! כי אנחנו כבר התעלינו פעם מעל הרמה האגואיסטית ואנו קיימים בשני כוחות: גם בכוח האגואיסטי (קבלה) וגם בכוח האלטרואיסטי (השפעה). היום אנחנו צריכים לאזן את האגואיזם על ידי אלטרואיזם וליצור חברה של הרמוניה. ברגע שנתחיל לעשות את זה, אומות העולם ישנו את היחס שלהם כלפינו.

במשך כל ההיסטוריה של האנושות, הוגי דעות ופילוסופים רבים מעמים שונים דיברו על זה. אבל אין להם לזה כלים. ואילו אצלנו יש, והכלים הם: חכמת הקבלה והגן הרוחני ("רשימו") הפנימי הטמון בנו.

מתוך התוכנית "דעה מיוחדת", 17.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
על טרור, עליית מחירים ואיחוד החברה, חלק א'
האשמנו אותך, ועכשיו נעזור לך
מי קובע את גורל העולם?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest