דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / מריחואנה לצרכים אישיים

מריחואנה לצרכים אישיים

הערה: חברת הכנסת שרן השכל ממפלגת הליכוד הגישה הצעת חוק להפסקת הפללת צרכני המריחואנה בארץ. יחד עם זאת הכמות המותרת מוגבלת ל-15 זרעים או 5 גרם של מריחואנה לשימוש עצמי, ואם קיימת חריגה מהכמות הזו אז העונש הוא קנס של 1500 ש"ח.

תשובתי: ההגבלות האלה חסרות תועלת כי אף אחד לא יכול לעקוב אחרי זה. אני בטוח שצריכת מריחואנה תאושר בכל מקום, וכל היסודות של עסקי הסמים יפלו וייעלמו.

שאלה: אז המדינה תיקח את האחריות על עצמה?

תשובתי: המדינה גם כן לא תיקח את האחריות על עצמה, היא רק תאשר צריכה חופשית וזה הכל. כל אדם יוכל לגדל ולצרוך מריחואנה ולכן רבים ישבו בשלווה בבית ויעשנו. המהפכה הטכנולוגית התעשייתית שאנחנו חווים עכשיו, מביאה לכך שהדור הבא בכל מקרה יישב בביתו מבלי לעשות שום דבר, ולא יהיה צורך ב-90% מבני האדם. במצב כזה יהיה צורך לספר לאנשים על משמעות החיים ולהניא אותם לאט לאט מהסמים. אני חושב שדווקא הודות לשימוש במריחואנה, אנשים ירגישו באיזה חור חשוך הם נמצאים.

שאלה: למה זה יוביל לשאלה על משמעות החיים?

תשובתי: מפני שהאדם יעמוד בפני שאלה חדה וברורה: האם כבר עכשיו, עוד בהיותו צעיר ובריא הוא רוצה להתנתק מהעולם הזה ולמות, או שהוא לא רוצה להתנתק מהעולם, אלא להשיג דרכו את העולם העליון? יש בפניו רק שתי אופציות, או הידרדרות או עלייה, ואם זה כך אז למה שהוא ירצה להיטלטל בדרגת העולם הזה?

שאלה: כלומר העולם הגשמי כבר לא יעניין אותו כי הוא יראה שלא נשאר לו מה להשיג כאן. אז איך הוא יגלה שיש עולם עליון?

תשובתי: זה תלוי רק בהפצת חכמת הקבלה, אבל השאלות האלה יופיעו אצלו בהכרח. אני בטוח לחלוטין שכל מה שמגיע זה רק כדי לזרז את התפתחות האנושות, לכן לא צריך לאסור ולסלק שום דבר כי זה לא יעזור. הדבר היחיד שיכול לעזור זו הפצת חכמת הקבלה וידע נכון אודות השגת הבורא.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 26.01.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest