דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מקום טוב להתפתחות הנשמה

מקום טוב להתפתחות הנשמה

כנס בולגריה. שיעור מס' 4.

גלגול של נשמות דומה למחזור המים בעולמנו. זהו חילוף תמידי שמתרחש בין דרגות אנרגטיות שונות, שבהן נמצאות התכונות האנרגטיות שלנו שנקראות "נשמה".

נשמה, זה משהו ארעי, זהו מצב אנרגטי של אדם, שכל הזמן עולה ויורד. מחזוריות כזאת הכרחית כדי שיתממש הערבוב, הדבקות והחלוקה של כל הנשמות ביניהן, וכל הזמן ייווצר תיקון הדדי, התכללות הדדית והבאתן של כל הנשמות הפרטיות למצב אחד כללי משותף, לנשמה אחת יחידה.

המצב הזה נקרא "גמר התיקון", ואנחנו צריכים להשיג אותו בזמן הקרוב. לכן מתגלים גם חכמת הקבלה וגם המשבר בעולם. היום נשאר לנו פרק זמן לא גדול כדי להגיע למצב הזה, או תחת מכות של הטבע, בעיות גדולות, או על ידי לימוד ושימוש נכון של שיטת "חכמת החיבור" (החינוך האינטגרלי).

שאלה: האם בעולם שלנו ישנם כאלה מקומות אנרגטיים שיכולים למלא את הנשמה?

תשובתי: לא, לשום מקומות בעולם שלנו אין כאלה תכונות מיוחדות. הם משפיעים על האפיונים המנטליים, הפיזיולוגיים ואפילו הנפשיים שלנו, אבל לא על הנשמה, לא על הרוחניות, כלומר לא על העלייה של האדם לתכונת השפעה ואהבה.

רק בקבוצה חזקה שנוצרה בצורה נכונה, שבה אנשים משתפים פעולה באופן הדדי נכון, נמצא מוקד של כזה מצב, כאשר האדם יכול להיכנס לחברה הזאת ולהתפתח מהר מאוד.

זה לא מקום גיאוגרפי, אלא פשוט אנרגיה שמצטברת על ידי הרבה אנשים שמשתוקקים לגילוי הכוח המרכזי של העולם. רק קבוצה קבלית מהווה מקום טוב ונוח להתפתחות הנשמה.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בבולגריה, 11.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חיים נצחיים בתוך החיבור האינטגרלי
נשמה אחת לכולם
לומדים למשוך את עצמנו בחוטים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest