דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / מקום הלידה של הטוב, הוא בלב

מקום הלידה של הטוב, הוא בלב

שאלה: לא מזמן, ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, האשים את המופתי לשעבר של ירושלים בכך שהוא שיכנע את היטלר להשמיד את היהודים. למה הרעיון הטרדני הזה להשמיד אותנו, חוזר פעם בכמה דורות?

תשובתי: הרעיון הזה נוצר מיד לאחר עידן האבות. היהודים כל הזמן נאלצו להיאבק על קיומם, עוד מעבדות מצרים. השנאה כלפי העם היהודי הייתה קיימת תמיד ובמיוחד מאותו הרגע שנפלנו מהגובה הרוחני שלנו, דרגה רוחנית שנקראת "ואהבת לרעך כמוך". נפלנו מאהבת הזולת לשנאת חינם בזמנו של רבי עקיבא, ומאז שונאים אותנו.

שאלה: אני לא מכיר עַם אחר כזה, שכל הזמן מנסים להשמידו. למה זה קורה כך?

תשובתי: לאף עַם אחר אין התחייבויות כלפי האנושות להביא לעולם הזה את הכוח החיובי, שיאזן את הכוח השלילי שפועל בתוך האדם, ויכונן בכל העולם רוגע, איזון והרמוניה. אנחנו חייבים להביא את האור לאומות העולם, כלומר את הכוח החיובי, כך שנראה להם דוגמה של חיבור ואיחוד נכונים. אז כולם יתחברו לפי הדוגמה שלנו. בואו נעשה זאת, כי כל העולם משתוקק להפוך להיות התלמידים שלנו. באומות העולם הרצון הזה חי בתת מודע.

במרכזי הקבלה שלנו יש תלמידים מכל רחבי העולם, 127 מדינות, שמוכנים ללמוד ושאוהבים אותנו כמו אחים. הם מקנאים באלו שנולדו יהודים ויכולים לחיות בישראל, זה החלום שלהם. זוהי דוגמה לְמה שקורה אם אנחנו מראים לעולם דוגמה של חיבור ואיחוד טובים, ואת השיטה שמאפשרת להשיג אותם. אם נתחיל ללמד את אומות העולם את חכמת הקבלה, הם ייהפכו לבני אדם נהדרים. הכול תלוי רק בנו.

טיילתי בכל רחבי העולם ושוחחתי עם המון בני אדם ממדינות שונות. לפי ניסיוני, אני יכול לאשר שברגע שאנחנו מאפשרים את זה לאנשים, כשאנחנו מדברים על השיטה אותה אנחנו היהודים חייבים להעביר לעולם, ונותנים להם מעט להרגיש, הם מוכנים להכול. כי הם מרגישים יותר חזק מאיתנו עד כמה בעולם חסר את הכוח החיובי הזה. אנשים רוצים להתאחד, אבל לא יכולים לעשות זאת, מפני שעם ישראל לא מעביר להם את הכוח הזה. הם מרגישים זאת בתת-מודע בלב, ולכן מאשימים את היהודים בכל הצרות שלהם.

שאלה: ישנן מדינות שיש להן מאגרי נפט גדולים, למשל מדינות של המפרץ הפרסי, וכל כוחם הוא בנפט הזה. מהו מקור כוחם של עם ישראל?

תשובתי: לעם ישראל יש בארות מלאות של טוב ואושר.

שאלה: ואיך אפשר למצוא אותן?

תשובתי: צריך לחפש דרך החיבור שלנו בינינו. אנחנו רק צריכים להתחבר, יהודי עם יהודי, להפסיק להתייחס רע זה לזה, ובינינו יפרוץ מעיין קולח של אנרגיה טובה.

שאלה: איפה אנחנו צריכים לחפור כדי למצוא את מקום הלידה של הכוח הטוב?

תשובתי: כל אחד צריך לחפור בתוך הלב שלו, שם נמצא מקום הלידה הזה של טוב. אם אתה תפתח את הלב שלך, אז תגלה שם באר עם מים חיים.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM בתאריך 25.10.2015

2 comments

  1. אשמח לדעת על מיקומכם
    תודה

  2. תוכלי לקבל את כל הפרטים אודותינו בטלפון: 1700-509-209 כתובתנו: רחוב הנבטים 12 פתח תקוה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest