דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מציעים לאנושות להתחבר

מציעים לאנושות להתחבר

שאלה: מה מיוחד במה שאנחנו יכולים להציע לעולם?

תשובתי: אנחנו יכולים להציע לעולם חיבור שבתוכו נמצא האור. הם לא יגלו בפועל את האור, אבל ירגישו שמעל לכל מה שאנחנו עושים יש ברכה. הכול מסתדר, מתקדם, יש בזה איזה חן שמושך, ישנה הצלחה.

וכאשר אחרים יסתכלו עלינו ויעשו את אותו הדבר, זה לא ילך להם. לא תהיה הצלחה. הם יכולים לארגן פרסום רחב, נפלא ומושך, אבל הצלחה מזה לא תהיה. על זה נאמר: "אל אחד אסתרס ולא עשה פרי".

לא יכול להיות אחרת. אם אין ציור של המטרה, צורה של המצב הבא, אז אתה לא מרגיש אותו ולא יודע לאן להתקדם. תתאר לעצמך ילד שלא מתפתח אינסטינקטיבית מצד הטבע, אלא הוא מתפתח רק לפי דוגמאות חיצוניות שרואה לפניו. אם ילד בן שנתיים לא רואה לפניו דוגמה של ילד בן שלוש, הוא לא יוכל לגדול עד לדרגת גיל שלוש.

כמה שלא יתנו לו מכות, הוא לא יבין מה רוצים ממנו. כאשר אנחנו מקשרים אדם עם האור העליון ומביאים לו דוגמה, הוא מקבל דוגמה איך הוא צריך להיות ב"גיל שלוש". עכשיו הוא מבין את זה, נמשך לזה, רוצה לגדול, מעלה תפילה, מפעיל את החיסרון שלו, את ה"רשימות".

וכאשר הוא גדל עד גיל שלוש, הוא צריך להתפתח הלאה, ומכות בלבד לא יעזרו כאן. הוא רוצה לגדול, רוצה להימנע ממכות, אבל לא יודע מה לעשות. עכשיו הוא צריך לראות לפניו דוגמה של ילד בן ארבע. ובלעדינו זה לא יקרה.

שאלה: אז אנחנו מציעים לאנשים את החיבור כמטרה או כאמצעי?

תשובתי: חיבור, זה אמצעי לבנות את הצורה הנכונה של האנושות, שבתוך הצורה הזאת היא משיגה את השורש שלה כדי להתחבר אליו. זה נקרא, שהאנושות ממלאה את עצמה. כל הרצונות שלה מתמלאים בכל הדרוש, כמו איזה מיכל שמלא לגמרי.

מתוך שיעור על מאמר "מתן תורה" של בעל הסולם, 14.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הכוח המחייה של היקום
מיליון דולר או האור העליון?
האיחוד הוא המבנה החדש של האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest