דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / מפגש "כולנו יחד" בבאר שבע

מפגש "כולנו יחד" בבאר שבע

מיכאל לייטמן

שאלה: ביום חמישי הקרוב, 5.11.09, ייערך מפגש של "כולנו יחד" בבאר שבע. נושא המפגש הוא, בחירת סביבה טובה. רציתי לשאול אותך, מה החשיבות של מפגש כזה עבור האדם שרוצה לבנות סביבה טובה עבור עצמו?

תשובתי: קודם כל אנחנו לא מבקרים לעיתים כל כך קרובות את הדרום, והדרום הוא המקור של ארץ ישראל הרוחנית. כל האבות התחילו מהנגב ומהבארות בבאר שבע ומכל מה שהתרחש שם, קיימת שם ממש חלק מהקדושה של ישראל. ויש לנו הרבה תלמידים בכל מיני מקומות קטנים ופזורים בכל האזור הזה, לכן אני מאוד אשמח לראות את כולם במפגש הזה.

מאוד חשוב לנו להיפגש לפעמים גם פיזית ולהרגיש את הקרבה הזאת, מלבד הקשר שלנו בשיעורים הוירטואליים, מפני שאנחנו, בכל זאת צומחים לרוחניות מהעולם הזה. והעולם הזה לא נברא סתם כך, ממנו אנחנו מתחילים לגדול, מהקרקע הזאת, הכול בא ומתפתח מהעפר. ולכן המפגשים האלו מאוד חשובים.

בשביל המפגשים האלה אני טס לדרום אמריקה, לצפון אמריקה ולכל מיני מקומות אחרים בעולם, וודאי שלבאר שבע, שזה מקום קרוב מאוד אלינו. אבל בכל זאת אנחנו חייבים כולנו להיפגש בערב הזה, ולעשות אותו חם, כמשהו שממנו והלאה יהיה לנו כלי מיוחד להמשך ההתפתחות.

וכל מי שנמצא איתנו גם בקשר הפיזי, אז ודאי שיהיה לו אחר כך יותר קל לפתח איתנו גם את הקשר הרוחני. אני אשמח מאוד אם יבואו גם כל התלמידים שלנו, כי אחרי המפגשים שהייתי בארגנטינה, בצ'ילה, במכסיקו, בגרמניה, ברוסיה ובאנגליה, במקומות הרחוקים האלו, אני אחר כך מרגיש את הקבוצות האלה, וגם את הקשר בינינו, ואת ההתקדמות שלהם קצת אחרת. ואני מאוד אשמח אם זה יקרה גם לכל החברים שלנו שבדרום.

One comment

  1. מדרום תפתח הטובה Smile

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest