דף הבית / אקטואליה / מעצרו של קצין ישראלי באנגליה 

מעצרו של קצין ישראלי באנגליה 

שאלה: באירופה החלו לעכב קציני צבא, מפני שהם השתתפו במבצע "צוק איתן", והם נחשבים בעיניהם לפושעי מלחמה. כיצד אתה מתייחס לזה?

תשובתי: העניין הוא לא מי פושע ומי לא, הכול יחסי ותלוי במה שקורה באירופה. עד לפני 50-30 שנה, אירופה עזרה לישראל ותמכה בפעולות הצבאיות שלנו, ואילו היום להיפך, הם מחשיבים אותנו לפושעי מלחמה. הדבר החשוב ביותר עבור הפוליטיקאים הוא לעלות לשלטון, ואם השלטון מבין מה חשוב לעם, אז הוא פועל בהתאם לזה ואז מקבל ממנו את מה שמכונה האישור למלוך, לשלוט.

שאלה: למי אתה מתכוון עכשיו?

תשובתי: לכל פוליטיקאי אירופאי שמקבל החלטות אלו או אחרות. איך היטלר עלה לשלטון? הוא ראה שהעם מכוון נגד היהודים, ולכן הציב את האנטישמיות כמטרה. הוא החל לנהל תעמולה רצינית על היחס כלפי היהודים, קיבל את הסכמת העם וטיפס לפסגה. זהו תרגיל מאוד פשוט ונדוש, כל הדיקטטורים מחזיקים אותו באמתחתם לכל מקרה. כך עשה גם סטאלין בשנות ה-50, כשראה ששום דבר לא קורה עם הפריצה החדשה בתהליך המדעי-טכנולוגי-תעשייתי, הוא החליט להאשים את היהודים וכינה אותם "יהודים מזיקים". המציאו את "עלילת הרופאים", אבל עם מותו זה נעצר, אחרת זה היה מתפשט בכל רוסיה ואז היינו עדים לפוגרומים, רציחות ושואה פנימית.

שאלה: אתה סבור שזה קורה, מפני שהעם מכוון ומוסת נגד ישראל?

תשובתי: מסיתים אותו בכוונה, מפני שאין בכוחו של השלטון להתגבר על פלישת המוסלמים. לכן הם משחקים עם הקלף הזה, בכך שעוזרים כביכול להמונים המוסלמים שמציפים היום את אירופה. אבל זה לא יעזור להם. במשך השנים הקרובות אירופה תהפוך למוסלמית ותיצבע בצבע ירוק. הדת האיסלאמית תפרח, הכנסיות והקתדרלות יהפכו למסגדים, וכך זה יתפשט. המוסלמים יודעים לעשות זאת, והאירופאים מסכימים לזה. יש להם חולשה כלפי גילויי האנטישמיות, ולכן הם יתחילו בעונג רב לשחוט את היהודים ביחד עם המוסלמים. אבל הם לא יוכלו להגן על עצמם כנגד דת חזקה כמו האיסלאם, בגלל התשישות והניוון שלהם. אירופה נמצאת בקריסה דתית, ואילו האיסלאם נמצא בעלייה, לכן כל מה שקורה שם הוא לא לטובת הנצרות.

שאלה: האם זה ימנע מהקצינים במיל' לנסוע לאירופה?

תשובתי: כן. כי יש לנו רק אפשרות אחת להרגיש את עצמנו בינתיים בצורה נוחה ונורמלית פחות או יותר, למרות הפחד מפני המחבלים, וזה רק במדינה שלנו ולא באף מקום אחר!

אני סבור, שעוד מעט יגיע הזמן שרק בישראל היהודים ירגישו עצמם בביטחון יחסי מפני האנטישמיות. אבל גם זה לא יימשך זמן רב. יהיה חרם גדול מאוד, קריאה לחסל לגמרי את ישראל, כדי שהמדינה הזאת שגורמת רק נזק לכולם, כפי שהם סבורים, תפסיק להתקיים. הם יקבלו החלטה באו"ם, שלישראל אין זכות קיום בצורה שבה היא קיימת היום, אלא אם היא תכניס אליה את כל הפליטים הערביים שגורשו מהשטחים, אז יהיה על מה לדבר. ליהודים לא יהיה שום מקום משלהם על פני האדמה. הכול יצטמצם עד למימדים של מדינה עלובה ומסכנה, שבהמשך תוצב תחת חרם ישיר ובידוד מוחלט, ותתחיל התנגדות אידיאולוגית רצינית. אבל אם היהודים יתאחדו, אז כתוצאה מכך יעבור האור העליון לכל העולם ויאחד אותו יחד. אחרת, תהיה מלחמה גדולה סביב ישראל ובכל העולם. ואז כל מי שיישאר בחיים, יהודים ולא יהודים, נעבור כמו דרך ים סוף, שיהיה אדום מדם, ונצא למדרגה הבאה של קיום האנושות.

אבל אני אופטימי. באופן שבו אנחנו פועלים בכל המדינות בעולם, מארגנים כנסים, מלמדים את האוכלוסייה את חכמת הקבלה, אני חושב שנוכל לפרוץ. בהשוואה למה שהיינו קודם ואיך שהיה מצב העם, היום אנחנו מצליחים לחשוף את עצמנו, והעם מתחיל לשמוע אותנו. למרות שכלי התקשורת עדיין מסתירים הכול, העולם כבר רואה לאן הוא הולך ועוזר לנו להתגלות. לכן יש לנו הזדמנות להביא אותו להבנה ולתת לו סכמה מדויקת של המערכת שבה אנחנו נמצאים, וכיצד עלינו להחיותה על ידי ההתכללות ההדדית הנכונה שלנו זה בזה.

תראו מה קורה עם הנוער. הם יושבים, תקועים מול המחשבים והטלפונים הניידים, לא יודעים ולא מבינים שום דבר אחר, הם לא מתפתחים. כזה סיפוק עצמי ועצמאות חסרי ערך, שקיעה בידיעות טיפשיות, התכתבויות. הם לא לומדים שום דבר, הם מקבלים הכול מהאינטרנט. זהו דור מסכן. יש להם בראש הרבה נתונים שונים, אבל אין להם שום מערכת שתאפשר להם להבין מה עליהם לעשות הלאה, וזו הבעיה. אני חושב שזה משפיע על האדם עצמו, על ההורים, ועל האנושות כולה. ולכן, הכול ביחד: האיום של המלחמה, המבוי הסתום של הנוער, האנטישמיות באירופה, יוצרים את האקלים הכלל עולמי.

יש במצב הזה גם צדדים חיוביים וגם שליליים. אני מקווה שכל זה יביא את העולם להתפכחות, שהאנשים יתחילו לשמוע שיש שיטה, ושבתוך הכאוס והמבוי הסתום הזה של ההתפתחות, האנושות צריכה לעזור לנו להבין מה לעשות. אנחנו נראה בקיר האטום שלפנינו דלת, נפתח אותה ונצא לעולם אחר!

מתוך התוכנית "חדשות עם מיכאל לייטמן", 13.12.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest