דף הבית / המשבר ופתרונו / ממשלה אחידה של משפחה עולמית

ממשלה אחידה של משפחה עולמית

שאלה: אם המחוג של מד הדלק במכונית עובר את הקו האדום, אז הדלק נגמר והמכונית נעצרת. האם באופן זהה האנושות חצתה את הקו האדום של האיזון בטבע, דבר שגרם להתפשטות נגיף האבולה?

תשובתי: המקובלים כבר לפני מאה שנה אמרו שאנחנו נמצאים במצב כזה, שצריכים להתחיל לחשוב על האיזון הכללי של כדור הארץ, ובראש ובראשונה, של החברה האנושית.

חוסר האיזון החל כבר בסוף המאה ה- 19. למרות שאז אנחנו עדיין לא חשבנו שהעולם הופך להיות כזה גלובלי ומקושר הדדית. אנחנו אף פעם לא עסקנו בעולם כבמערכת אחת, שבה כולם מקושרים הדדית. לא יעזור לי אם אני אהיה יותר חזק ועשיר מאחרים. כל זה צריך להיות מחושב לכל המשפחה האנושית הגדולה.

המקובלים כותבים, שכל העולם הפך למשפחה אחת. וזה אומר, שאני צריך לדאוג לכולם כמו במשפחה. כבר בתחילת המאה ה- 20 צריך היה לדאוג לכך, שעל פני כדור הארץ תהיה ממשלה אחת, משרד בריאות אחד וכל שאר משרדי הממשלה.

כל משרדי הממשלה האלה והממשלה העולמית צריכים להתקיים כדי לדאוג לכל העולם כמו למשפחה אחת, וללמד את כולנו, האגואיסטים, לחיות בתוכה.

כמו שהורים מחנכים את ילדיהם ולא מאפשרים לאחים לריב זה עם זה, כך גם האנושות כולה, באופן טבעי, רבה בינה לבין עצמה. אבל הממשלה, כמו הורה דואג, מפסיקה את המריבות האלה ומאזנת את המצב, עד כמה שזה אפשרי: פעם בצעקה, פעם במכה קלה בישבן ופעם על ידי סוכרייה.

העיקר, ללמד את האנשים, כדי לקדמם בהדרגה לאיזון הכרתי. רק לצורך המטרה הזאת יש לנו נחיצות בממשלה כזאת, ולא לשום דבר אחר.

הנחיצות בממשלה כזאת התעוררה כבר לפחות לפני מאה שנה, אבל אנחנו מאחרים ביצירתה. אנחנו לא מבינים מה נחוץ לנו. אנחנו קיימים במערכת אחת שקושרת את כל הממשלות, את כל המדינות עם הגבולות והבידוד שלהם. כי אף ממשלה לא רוצה לוותר על האינטרסים שלה, וכל אחד מחזיק את הכיסא שלו.

אז מי אשם בזה שהעולם שלנו לא חי כמשפחה אחת? הממשלות! קודם כל, הן אלה שמעוניינות בפירוד הדדי ובמשחקים פוליטיים, כדי שיהיה ברשותן מספיק כוח, כסף, שלטון. לשם כך הן שומרות על עימותים בינלאומיים, בכך שכל אחד מראה את האגו שלו ומוכיח את חשיבותו.

כל העמים סובלים, ואילו הממשלות חוגגות. חייבים ליצור או"ם, אבל לא כפי שהוא קיים היום ומורכב מממשלות אגואיסטיות שמנהלות שם משחקים פוליטיים ושיחות סרק.

בעולם צריכה להיות רק ממשלה אחת, שתלמד את כולם כיצד להתאחד לפי חוקים של "משפחה אחת", לאזן את עצמם ולהשיג השתתפות ושוויון הדדיים סביב כל כדור הארץ. אז לא יהיו לא אבולה ולא שום בעיות אחרות.

אבל כל עוד אנחנו לא נעשה זאת, אנחנו נסבול, כפי שהנביאים מתארים את המתרחש באחרית הימים, אנחנו נסבול לא רק ממגפות, אלא גם ממכות אחרות מצד המערכת הלא מאוזנת שאותה אנחנו בעצמנו הבאנו לחוסר איזון.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 446, 19.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
נגיף האבולה הוא נגיף של חוסר איזון
אנטי-גלובליזציה וממשלה עולמית
"תהליך הגירושין" בכל העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest