דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ממה מתחילים החיים האמיתיים

ממה מתחילים החיים האמיתיים

שאלה: אנחנו רואים את העולם כביכול בתוכנו ומנסים לספק את הרצונות שלנו. איננו יכולים לראות שום דבר מחוצה לנו מפני שנדמה לנו שאלה רצונות זרים. האם חכמת הקבלה צריכה להביא אותנו לידי כך שנרגיש את כל העולם כרצונות שלנו?

תשובתי: כן ואפילו יותר מכך, אותם רצונות  שנראים לנו כרצונות זרים, יהיו משמעותיים יותר עבורנו מאלה שאנו מרגישים בתוכנו. תתחיל להרגיש את רצונות הזולת יותר מאשר את הרצונות שלך, ואת עצמך תרגיש רק במידה שזה הכרחי כדי להרגיש אותם. עם זאת, תרגיש שאתה כביכול מרחף מבלי להרגיש את עצמך ותחשוב רק על: ״מה אני יכול לתת להם?", ואז תחזור לעצמך כדי להסתכל דרכך, מה אתה יכול לעשות עבורם.
הערה: כלומר, מסביב למקובל נמצאים מיליארדי בני אדם והוא חושב רק על "מה אני יכול לתת להם?".

התייחסותי: במידה זו המקובל מרגיש דרכו את הזרימה של ה״אור״, את ה״בורא״. המקובל הוא מוליך שמחבר את הבורא עם כל אחד מבני האדם, הם לא מרגישים זאת ואילו הוא מרגיש.
שאלה: מה עליי לעשות כדי להרגיש את רצונותיהם של האחרים לפחות כמו את שלי ואפילו יותר?
תשובתי: את זה עליך לבקש מהבורא, בכך מתחילים החיים האמיתיים. אתה נהנה מכך שאתה מעביר אליהם את מושג הבורא, אתה משמש מוליך שלו ולכן מתמזג איתו והופך להיות מכשיר בידיו.
הבורא כולל הכול, אבל הודות לך דווקא, הוא יכול להגיע לכל אחד מהנבראים. בהתמזגות ובדבקות עם הבורא מסתכם כל הרווח, כל השכר, כל הגמול שלך.
מתוך שיעור וירטואלי, 15.1.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest