דף הבית / כלכלה / מכה כפולה תהרוס את הכלכלה העולמית

מכה כפולה תהרוס את הכלכלה העולמית

קראתי את דבריו של אֵגוֹן פוֹן גְרֵייץ, מייסדה של Matterhorn Asset Management, שוויץ: "אף אחת מהמדינות המערביות לא יכולה להחזיר את חובותיה. בקרוב נראה קריסה כפולה: 200 טריליון דולר של חוב כלל עולמי ו-1.5 קוודריליון דולר של ניירות ערך.

דבר זה יוביל להשמדה הגדולה ביותר בהיסטוריה של עושר בשווקים הגלובליים, עם נפילה של מניות ושווקי הנדל"ן ב-95%. הסחר העולמי יצטמצם בצורה חדה, נראה קשיים עצומים בכל רחבי העולם. מערכות אספקה חברתיות ייעלמו. יודפסו מאות קוודריליונים של דולרים, הערך של הכסף יהיה שווה לאפס. כל שטרות הכסף כבר איבדו עד 97% מערכן ביחס לזהב במאה השנים האחרונות, מאז נוסד הבנק המרכזי. לכן נותרו לא יותר מ-3% עד להיעלמותם"

כמו שתמיד אני אומר, מערכת ההנהגה של העולם שלנו, של האגו שלנו, היא כולה אותה אחת בכל דרגות הטבע (דומם, צומח, חי ומדבר), ולכן המשבר מתגלה בעולם שלנו בו-זמנית בכל התחומים, מהאקולוגיה ועד לחיינו. ההנהגה העליונה מוליכה את כל חלקי הטבע, החל מהאדם, שהוא היצור הנעלה, החכם והרגיש, אשר אליו מכוונת כל הפעולה וההשפעה של ההנהגה הזאת, דרך כל השכבות והחלקים של הטבע. מכיוון שהכול תלוי באדם, עליו להביא את כל העולם שלנו, את כל המערכת, לאיזון. אבל כל עוד הוא לא התחיל בזה, אז הקריסה הכוללת, הארמגדון, מתקרבת אלינו. הקריסה מתקרבת לא כדי להשמיד אותנו, אלא כדי לאלץ אותנו להביא את הטבע לאיזון.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest