דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מידע רוחני אינו מתיישן (למתקדמים)

מידע רוחני אינו מתיישן (למתקדמים)

img_5776_cr.jpg

מתוך שיעור מתאריך 27.06.2008

אנחנו קיימים בים של מידע כמו קוביות בסיר מרק. הכול נמצא באותו המרק, והזמן אינו קיים. לכן בכלל לא חשוב אם אתה צופה בשיעור בשידור חי או בשיעור מוקלט, הכול נמצא באותו ים של מידע: אברהם, רשב"י, משה, האר"י, בעל הסולם.

להיות ב"שידור חי" או לא זו בעיה פסיכולוגית של מי שעוד לא יצא מחוץ לעולם שלנו. אם אדם אינו יודע שהשיעור אינו מועבר בשידור חי, זה לא משפיע עליו במאום. הרי המידע אינו מתיישן ולא חשוב באיזו שעה ביום או בלילה האדם לומד.

כל מה שאנחנו לומדים נכנס לתוכנו מיד ומתגלה בכל נפח הבריאה. המידע הזה לעולם לא נגלה על ידי אדם בודד, אלא הוא מתגלה בעזרת הקבוצה שמחוברת יחד. הכוח הזה כבר קיים באותו שטח שאנחנו צריכים למלא – בכל הנפח של עולם אין סוף, ואנחנו ממלאים אותו. שאר האנושות כבר נמצאת באותו השטח שבו אנחנו מוסיפים את המידע שלנו.

אנחנו עושים את זה. הרי אחרי הצמצום רק קו דק זוהר עובר מעולם אין סוף עד העולם הזה, עד מרכז הבריאה. כל השאר חוץ מקו דקיק זה הוא שטח ריק, ואנחנו ממלאים אותו בעבודה שלנו. המידע הרגשי והרציונאלי שאנחנו מוציאים כבר נמצא באותו השטח, וכל האנשים ללא קשר למיקומם, בין שהם רוצים זאת או לא, כבר מסתובבים סביבו ובהתאם אליו.

הנה לכם דוגמא טובה: ראיתם איך להקות ציפורים עפות באוויר ופתאום משנות כולן יחד כיוון? כיצד הן יודעות שצריך לפנות? הן מקבלות מידע ממקור אחד.

כך פועלים כל חלקי הטבע. פיזיקאים משערים ששדה המשיכה מתפשט בן-רגע, ובכל רגע חלקיקים פשוטים מיידעים האחד את השני על השינוי במצבם. כל מה שאנחנו לומדים קיים סביבנו – תתחברו ותתמלאו!

לכן אין זמן, ולא חשוב מתי האדם צופה בשיעורים. אתה מתקשר למידע רוחני שכבר התגלה באותו השטח והוא קיים בשבילך !

One comment

  1. כל פעם שאני רואה את הסרטון של גלגלי שיניים אני ממש מתרגשת

    כל הכבוד על הרעיון והיישום ממש נוגע ללב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest