דף הבית / מטבע דיגיטלי בחברה העתידית

מטבע דיגיטלי בחברה העתידית

שאלה: כיום מאוד פופולרי חידוש טכנולוגי כגון מטבע דיגיטלי וכולם יכולים לראות את המצב של ה bit coins. האם הדבר מצביע באופן כלשהו על הקשר בין בני האדם?

תשובתי: אני לא מאמין שהעושר יכול באופן כלשהו לשרת את הקשר בין בני האדם. אני חושב, שה – bit coins, זו עוד ספקולציה, לא יותר מזה, בדיוק כמו כל סוג מטבע אחר.

האנושות בסופו של דבר תחזור לשווה ערך (אקוויוולנט) כללי משותף, לזהב או משהו דומה. שום דבר אינו יכול להיות מושתת על חשבון מלאכותי ונוסחאות. זה לא יכול להיות, מפני שלא השגנו מצב של קשר הדדי, תקשורת כאלה שנוכל לקבוע יחס נכון בין בני אדם.

לכן, לכסף לא תהיה שליטה, אם מאחוריו לא ניצב זהב או משהו אחר בעל ערך רב שמקובל על כולם כשווה ערך (אקוויוולנט) כללי משותף. כל סוג של מטבע דיגיטלי יכול להיות בעל ערך רק כאשר לא נמדוד את האגו שלנו בגרמים של זהב או בדולרים, אלא אם נלמד ונחקור את האלטרואיזם שלנו בקשרים טובים בינינו וניתן לו ערך מסוים. בחכמת הקבלה יש ערך רק למסך ואור חוזר.

שאלה: ואז לא יהיה כסף?

תשובתי: לא. נשלם ביחס אחד לשני.

שאלה: אפשר יהיה למדוד אותו?

תשובתי: בחכמת הקבלה עביות (עובי הרצון), מסך, אור חוזר, אור הנפש, רוח, נשמה, חיה ויחידה, כל אלה נמדדים עד לחלקיקים הקטנים ביותר.

שאלה: כיצד זה ייראה בעולם הגשמי שלנו? בעל הסולם כותב שלכל אחד יהיו על השרוול סימני הצטיינות, נניח כוכביות, שיצביעו על ההישגים של האדם מהשפעה, ולפי מספרם ייקבע היחס של החברה אליך. אם יש לך 10 או 20 כוכביות, אז יכבדו אותך יותר. האם דבר כזה באמת יכול להתרחש?

תשובתי: כן. אבל לא כדי שיכבדו אותך, אלא כדי שתהיה דוגמה לאחרים ובכך תחנך אותם. האדם לא יתגאה בכך שהוא מיוחד, אלא בזה, שעל ידי הייחודיות שלו הוא נותן כוחות לאחרים.

מתוך שיעור וירטואלי, 24.12.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest