דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / מזמינים את גברת ולסטרם לכנס!

מזמינים את גברת ולסטרם לכנס!

שאלה: ארגון "קבלה לעם" שבראשותך, ד"ר לייטמן, הזמין את שרת החוץ של שבדיה מרגוט ולסטרם, הידועה לכולם בהשקפותיה האנטי ישראליות, לכנס הקבלה הבינלאומי, שיערך בתל אביב בין התאריכים 25-23 לפברואר. מדוע אתה מזמין את הגברת שכל כך מתנגדת לנו?

תשובתי: אני מעוניין שהיא תבוא לכנס שלנו ותראה את אלפי בני האדם שמגיעים מעשרות מדינות ברחבי העולם, מלאומים וגזעים שונים, דוברי שפות שונות ומשתתפים רק בדבר אחד, באיחוד. איך שהם מתעלים מעל לכל ההבדלים של שפה, מנטליות והרגלים, ומשתדלים למצוא נקודת המגע האחת והיחידה, שתָקנה להם את הקשר ביניהם. המגע צריך להיות בנקודה אחת, שאותה כל אחד צריך למצוא בתוכו, והיא נמצאת בכל אחד מאיתנו, אפילו בה. לכן אני מזמין אותה, כדי שתיווכח שיש בה את אותה הנקודה שבעזרתה היא יכולה לבוא במגע עם אנשים השונים ממנה, ולגלות אהבה לכולם, במקום שנאה, דחייה וריחוק. פוליטיקאי חכם צריך להכיר את הנקודה הזו בתוכו, וללמד את יתר האנשים כיצד למצוא אותה. ואז בעזרת פוליטיקאים כאלה, ישרה שלום בעולם ולא דחייה, שנאה, מלחמות וטרור. לכן אני מזמין את הגברת ולסטרם.

הערה: אבל בכל זאת, זהו כנס קבלה…

תשובתי: שמו של הכנס אינו חשוב, רוב האנשים פשוט לא יודעים מהי חכמת הקבלה. חכמת הקבלה עוסקת באיחוד האנושות לאחד, יחיד ושלם, בדיוק מה שעולמנו דורש היום בתוקף. כי הגענו למצב שבו כל העולם מצטייר לנו כאחד, יחיד ושלם, חוץ מאיתנו בני האדם. לכן האנושות נמצאת במצב המנוגד לטבע, ומתחילה להוציא מאיזון גם את הטבע עצמו ואת כל כדור הארץ.

כדי לעלות לדרגת ההתפתחות הטכנולוגית הבאה, הדרגה הרביעית שלפניה אנחנו ניצבים עכשיו, אנחנו חייבים למצוא את החיבור בינינו, מפני שאחרת ניכנס לניגודיות עם אותו תהליך התפתחותי שמתרחש עימנו. אין ביכולתנו לשנות דבר בתהליך זה, כפי שלא אנחנו זימנו לעצמנו את תהליך ההתפתחות מקוף לאדם, או את כל ההתפתחות הטכנולוגית עד לרגע הנוכחי, וגם איננו יודעים מה יביא המחר, כולל נבואות  כל מיני חכמים שלא בדיוק מתממשות בפועל אלא קורה ההיפך.

לכן עלינו להבין שאנחנו חייבים למצוא את החיבור בינינו, כי רק במצב הזה נוכל לא רק לעמוד כנגד הטבע, אלא להיפך, לקרב את עצמנו אליו ולהיות איתו בהרמוניה. ולצורך זה אנחנו מתאספים יחד בכנס, כיוון שאיחוד כזה, מקנה לנו הבנה לכל מה שקורה סביבנו. יש כיום קרוב לשני מיליון בני אדם בעולם, שלומדים את חכמת הקבלה, והשאיפה היא להתפתח ולהגיע לכמה שיותר אנשים כדי שנוכל להשפיע על כל האנושות להתחיל להתאחד. אנחנו מקווים, שזה מה שיתרחש בהדרגה.

נראה לפי תגובתה של גברת ולסטרם, אם היא באמת נאבקת בעד השלום והצדק בעולם, אז שתראה עד כמה שהיא יכולה להתעלות מעל לכל הדעות הקדומות, להיענות להזמנתנו ולעשות שינוי ריאלי בעולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest