דף הבית / המשבר ופתרונו / מזון ללא שׂכל

מזון ללא שׂכל

ozadachili_100_wp.gif

דו"ח של האו"ם: 1.3 מיליארד טונות של מזון מוצאים את עצמם בפסולת. האנושות משתמשת ב– 28% מאדמות השדה לייצור מוצרי מזון שלעולם לא ייאכלו. הנזק הכלכלי משימוש בלתי ראוי של האדמות האלה נעמד ב– 565 מיליארד יורו. 54% ממוצרי המזון נעלמים במחסנים, 46% הולכים לאיבוד בזמן העיבוד, האספקה והצריכה שלהם.

מוצרי המזון המיוצרים בעולם, הם יותר ממה שנדרש כדי להאכיל את כל אוכלוסיית כדור הארץ. על פי כמה הערכות, האנושות זורקת עד מחצית מכמות התוצרת שמיוצרת בעולם. כל תושב גרמניה, שהיא המדינה החסכנית ביותר בעולם, שולח מדי שנה 82 קילוגרם של מוצרי מזון הראויים לאכילה, למזבלה.

תגובתי: כל זה מצביע רק על דבר אחד: עד שאנחנו לא נשנה את עצמנו, את הטבע האגואיסטי שלנו, אנחנו לא נפסיק לרעוב ולהשמיד זה את זה. חייבים לקבוע מהו שורש הרע ולחפש דרכים לפתרונו, זה יביא אותנו להכרת הנחיצות בשימוש של שיטת החינוך האינטגרלית.

עם אמצעי התקשורת והטכנולוגיה המודרניים שקיימים היום, אפשר להקיף את כל כדור הארץ על ידי החינוך האינטגרלי. מדובר על הצלת האנושות. בעל הסולם כותב, שבמקרה ההפוך, אנחנו נגיע למלחמת השמדה, שלאחריה קומץ קטן של בני אדם שישרדו יגיעו לאיחוד ושוויון ובזה יהפכו להיות דומים לטבע ויעברו לשלב הבא של ההתפתחות.

ידיעות קודמות בנושא:
האיטלקים זורקים אוכל לפח
מחצית מהמזון בעולם מבוזבז
האמריקאים זורקים 40% מהמזון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest