דף הבית / משבר עולמי / מה שהעתידנות לא יכולה לחזות…

מה שהעתידנות לא יכולה לחזות…

מה שהעתידנות לא יכולה לחזות...נקודת המפנה בהיסטוריה
"האנושות הגיעה לנקודת המפנה בהיסטוריה שלה ואם לא תמצא דרך להישרד, היא תשקע אל עידן של חושך ובערות", כך סבור המומחה לעתידנות ג'יימס מרטין מאנגליה, אשר חזה את עידן האינטרנט בתחילת שנות ה-80. "לא ניתן לשנות את העתיד אלא להסתגל ולשרוד – בזכות הטכנולוגיה והגלובליזציה. מאוחר מדי לקוות לטוב, אך אפשר להתכונן לרע".
תגובתי: ודאי שכעתידן הוא צודק – כך זה נראה כשלא יודעים את תוכנית הטבע (הבורא) שמניעה הכול לפי דרך נקובה מראש למטרה נקובה מראש – לאלץ את האדם להפוך דומה לבורא (כוח האהבה והנתינה).
לזאת יביא אותנו הסבל.
רק הפצה מוצלחת של שיטת תיקון האדם והעולם (מהותה ומטרתה של חכמת הקבלה) תאפשר לכוון את האנושות מהר יותר לפתרון הנכון, ולחסוך לנו סבל רב.
העתידנות – דווקא בשלב המפנה שבו אנו מצויים, אינה יכולה לחזות שום דבר בצורה נכונה!

2 comments

  1. שלום רב ובני ברוך יקרים. בזמן האחרון אני מרגישה שכשאני קוראת דברים שלכם כאן פתאום אני נזכרת שבדיוק חשבתי על הנושא והנה אני מקבלת תשובה וחידוד על המחשבה שרפרפה במוחי לא מכבר.האם זה  הדמיון הפרוע שלי, או שזה הקטע שמחשבות עוברות בינינו בגלל שאנו מחוברים בעצם?

  2. אני בדעה שהמחשבות עוברות בינינו בגלל החיבור שלנו למערכת האדם הראשון.

    עולם א"ס קיים מולנו, עלינו רק לפתח את החושים הרוחניים שלנו, על מנת להגיע לשורשינו במערכת האדם הראשון, ובעת התיקון הכללי כולנו נגיע גם לעולם אין סוף אשר במצב ה – ג'.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest