דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / מה קורה לנשמה לאחר המוות?

מה קורה לנשמה לאחר המוות?

תשובתי: מי שהשיג את הנשמה שלו, נשאר לחיות בתוכה. משום שהנשמה אינה קשורה עם מות הגוף. ומי שלא השיג את הנשמה, נשאר לו רק רשימו (מהמילה "רושם", רישום), בו רשום כל התוכן של המהות הפנימית של האדם.

וכשהגוף שלו מת, החלק המידעתי הזה צריך להתחבר לגוף חדש בעולם שלנו ולהתחיל שוב את הדרך. לכל אדם יש רשימו, ומתוך הרשימו הזה אנחנו מפתחים את הנשמה.

שאלה: אמרת שהנשמה נמצאת רק אצל אדם שבונה אותה…

תשובתי: נכון. הוא בונה אותה מתוך הרצון האגואיסטי שלו, מתוך הרשימו, איזה חלק מידעתי שעובד בתוך הרצון ומחייב אותו לבנות את הנשמה.

שאלה: מה יש לי, מה אין לי, מה אני צריך לבנות?

תשובתי: לכל אדם יש רק רצון אגואיסטי. אבל יכול להיות גם כך (וזה יקרה לכל אדם), שפתאום בתוכו מתלקח רצון מיוחד להשיג את הנשמה שלו, לגלות בשביל מה הוא חי, מה מטרת החיים, מה מקור החיים. זה אומר, שמתעורר בו רשימו, ניצוץ קטנטן שנקרא "הנקודה שבלב". וכאן האדם מתחיל לחשוב מה עליו לעשות, כי ההשתוקקות הזאת לוחצת עליו ולא נותנת מנוחה.

אז עם הרשימו הזה, האדם פונה לרצון האגואיסטי שלו ומתחיל לחפש, היכן למצוא מקום בו אפשר לממש את הניצוץ הזה. כך הוא מגיע למקום שלומדים את חכמת הקבלה האמיתית, שמלמדת כיצד לבנות את הנשמה. משמע לשנות את הרצון מקבלה למען עצמי להשפעה לטובת אחרים.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 10.5.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest