דף הבית / כללי / מה צריכה אישה לבקש?

מה צריכה אישה לבקש?

מה צריכה אישה לבקש? שאלתה של איילת: לאיזו תפילה בדיוק צריכה להגיע האישה? היא הרי לא עוסקת באהבת חברים אז מה עליה לדרוש מהבורא?
תשובה: הנשמה הנשית מחברת את כל חלקי נשמת האדם יחד. ניתן לראות זאת בדוגמה הגשמית: לולא האישה שמולידה את הדור הבא, הכול היה נעצר. האישה בלידה קושרת אנשים (גברים) – הם נעשים מחוברים דרך האמהות שהולידו אותם, כמו דרך חבל הטבור מחווה אחת. הנשמה הגברית "מושכת" את אור התיקון על הקשר הזה בין הנשמות. החלק שלך בעבודה הוא בסיסי, התפללי למימושו!

שאלתה של שלי: למדנו כי מהקבוצה מקבלים שפלות עצמי (לא מסוגל לבד) וגדלות הבורא (חשיבות המטרה), זה יוצר פער ביני לבין הבורא וכך יוצר מקום לתפילה. האם גם אצל האישה התהליך זהה?
תשובה: כמובן! עזרי בהפצה והכול יגיע אליך, מהקבוצה הכללית. התפילה היא אותה תפילה.

שאלתה של שלי: לימדת כי אפשר לפנות לבורא רק בבקשה ל"ואהבת לרעך כמוך", כי אחרת הוא לא שומע. מה אישה מבקשת?
תשובה: אותו דבר. רק לא בעבודה על כך בקבוצת נשים, בניסיון לאהוב זו את זו, אלא בעזרה זו לזו בעזרה לגברים, בהפצה ובחינוך נשים וילדים. לפנייך כל הנשים וילדי העולם לעבודתך – יחד זה בערך 80% מאוכלוסיית כדור הארץ. הכול לעבודתך!

שאלתו של עידו: האם יכול להיות שפירוק התא המשפחתי בימינו הוא צעד מכוון מהטבע שמתמזג עם העובדה, שפעם העבודה הרוחנית הייתה גבר מול אישה והיום זה החלק הגברי באנושות מול החלק הנשי?
תשובה: אף פעם לא הייתה עבודה רוחנית גבר מול אישה, אלא רק בין הגברים. כך גם היום. החלק הנשי עוזר על ידי הרצון שלו, וגם בהפצה.

6 comments

  1. תודה רבה על התשובה.. אני ובטח עוד רבים (אולי כל העולם) היינו אבודים בלי עזרתך. מהו אותו "החלק הבסיסי" שלי בעבודה ומהי "התפילה למימושו"? מה בדיוק לדרוש? שהגברים יתאחדו כאיש אחד בלב אחד? לדרוש מהבורא איחוד?

  2. האם התפילה הזו מגיעה ממאמציי או מעבודת האור העליון עליי? וכיצד אני יודעת להבדיל בין "אם אני לי מי לי" ו"אין עוד מלבדו"? הרי עכשיו אני מרגישה פועלת ולא נפעלת אז איך אדע שאהיה זאת אני שפועלת באמת?

  3. מזה בדיוק "עזר- כנגדו"?

  4. אסתר המלכה מהקבוצה הווירטואלית:)

    אז מה זה באמת 'עזר כנגדו' אם אף פעם גבר לא עבד בעבודה רוחת מול אישה?..

    ותקן אותי אם אני טועה, אבל אני חושבת שאישה יכולה להיתקן לבד בעזרת הדרכת הרב והספרים והפצה..ללא גבר שימשך עבורה מאור אלא שבעזרת הגבר התהליך מהיר הרבה יותר. זה נכון?

  5. אסתר המלכה מהקבוצה הווירטואלית:)

    תיקון התגובה:

    אז מה זה באמת 'עזר כנגדו' אם אף פעם גבר לא עבד בעבודה רוחנית מול אישה?..כלומר, בכל תקופות לימוד התורה היו מעט מאוד נשים שהתפרסמו כתלמידות חכמות (לפי מה ששמעתי יש אישה אחת שמסתובבת בתלמוד), דבר אחר: 12 השבטים הם לא רק 12, הייתה להם אחות(דינה, לא?), אז מה היא מסמלת?

    ותקן אותי אם אני טועה, אבל אני חושבת שאישה יכולה להיתקן לבד בעזרת הדרכת הרב והספרים והפצה..ללא גבר שימשך עבורה מאור אלא שבעזרת הגבר התהליך מהיר הרבה יותר. זה נכון?או שבכל מקרה האישה חייבת השפעה מ'גבר' מסויים, גם אם הוא מופיע בדמות של קבוצת 'בני ברוך', ואפילו ללא ידיעתה כלל(?!)

    נ.ב: אני חושבת ששאלות כאלו מאוד יעזרו למי שחוקר את התורה מנקודת מבט קבלית, מהנקודה הפנימית, אחרת, איך נדע מדוע מופיעים הדברים בתנ"ך ובתלמוד כפי שהם מופיעים, נראה לי שזה חשוב גם בגלל שיש אנשים שלא תמיד יש לנו מה לענות להם והם מסתמכים על בקיאות רבה במקורות, מכיוון שאיננו יודעים לפתור את הסוגייה, אנו נשארים קרחים לכאן ולכאן.

    אודה אם ייתייחסו ברצינות לתגובתי.

    שבוע טוב לכולם:)

  6. מיכל - קמפוס קבלה.

    שלום רב.

    אתה -כותב:

    ", בהפצה ובחינוך נשים וילדים. לפנייך כל הנשים וילדי העולם לעבודתך"…

     אם יש מקום שאני מרגישה שהיתי רוצה להכנס בהפצה זהו תחום החינוך.

    מהו חינוך נכון של נשים ןילדים? מהו החומר שנכון לעבוד איתו עם נשים? תחילה נשים שלא שמעו אף פעם על קבלה.

    תודה.

    מיכל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest