דף הבית / אקטואליה / מה צפוי לישראל בעתיד

מה צפוי לישראל בעתיד

הערה: לפי נתונים סטטיסטיים, מספר המיליונרים הישראלים גדל השנה ב – 19% או ב – 17 אלף בני אדם. 18 ישראלים נחשבים למיליארדרים, ל – 25 ישראלים יש הון בשווי חצי מיליארד עד מיליארד ש"ח, ול – 277  ישראלים יש הון בשווי שבין 100 מליון ל – 500 מיליון ש"ח. מסתמן גידול במספר האנשים העשירים וכן במספר האנשים העניים.

התייחסותי: נכון, ובאמצע נוצר ריק. זו מגמה עולמית וזה יימשך כך עד שהעולם יעבור לפשיזם או לקומוניזם.

שאלה: מה יקרה אז למיליונרים ולמיליארדרים הישראלים?

תשובתי: הם יהגרו למדינות אחרות ויחיו שם. כאן יישארו רק העניים והאידאליסטים, אך איני יודע כמה זמן יצליחו להתקיים כאן, אם לא "ניקח את עצמנו בידיים" וניצור חברה קבלית נכונה, שבה כולם יחיו בזכות הכוח הטוב שישרה שבינינו. אם זה לא יקרה, אז כל העולם יתקדם לקראת מלחמת עולם עצומה.

שאלה: אתה קורא בשם "ישראל" לחברה החדשה?

תשובתי: אני קורא בשם "ישראל" להשתוקקות ולהתלכדות של יהודים ביניהם לפי השיטה הקבלית הטבעית שלהם, שרק היא יכולה להפוך אותם לעָם. תפקידו של העם הזה להראות לכל העולם כיצד להתלכד ושזה מה שחסר לאנושות כולה.

שאלה: האם אתה בטוח שרק אנשים כאלה יישארו בישראל?

תשובתי: כן, אני בטוח. בישראל יישארו רק ה"מקובלים", שייאבקו עד הסוף, מפני שדווקא  במדינה הזו קיימת נקודת החיבור בין העולם שלנו לעולם העליון. יישארו אידיאליסטים דתיים ואנשים עניים, שאין להם לאן ללכת. כל השאר יברחו, אם לא נצליח לארגן כאן בזמן, בסיס רוחני שימשוך לכאן אנשים יהודים וגם לא יהודים, העיקר בעלי "נקודה שבלב" שמבינים שבכך טמון עתידה של האנושות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 5.12.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest