דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה נראה בתצלום הבא?

מה נראה בתצלום הבא?

שאלה: איך עבודתו של אדם, המשייך הכול לעיקרון "אין עוד מלבדו", קשורה לקבוצה?

תשובתי: כל העבודה היא בכוונה. לא חשוב מה אני עושה: מוכר אבטיחים או מעביר שיעור באיזה מקום, אלא איזו כוונה יש לי באותו הרגע, מה אני רוצה להשיג על ידי הפעולה הזאת. כי השבירה הייתה בכוונה, והקלקול מסתתר בכוונה.

הרצונות, המעשים, האירועים, המקרים, הם לא חשובים בפני עצמם. אלא חשוב, עם איזו כוונה אני נכלל באותו המקרה, בתמונה הזאת מהסרט. מה אני רוצה מתמונת העולם שעכשיו מתגלה בי, מה אני עושה עם היחס שלי למצב הנוכחי.

המצבים מגיעים בעצמם, אני לא קובע ולא בוחר אותם. אני כאילו עובר מתמונה אחת לאחרת בסרט, וכך אחת אחרי השנייה, והשאלה היא רק מה אני רוצה מכל זה? כאן זאת כל העבודה שלי. כי את התמונות הללו אני לא יכול לשנות, אבל הכוונה שלי קובעת מה אני אראה באותן התמונות שדרכן אני צריך לעבור – שלום או מלחמה, קינאה ושנאה, או כל טוב ועונג.

כל זה תלוי רק בכוונה שלי, על ידה אני משנה מקצה לקצה כל תמונה בסרט, את כל הסרט, את כל תמונת המציאות. אני חייב כל פעם להחזיר את התמונה הזאת לבורא: דרך כל מה שבא אליי בצורת עולם, להידבק אליו.

לשם כך יש לי קבוצה שפועלת בכל העולם. אני רוצה שכל העולם יתחבר לאותו הרעיון וכולם יידבקו לבורא. את זה אני משתדל להשיג בכל רגע ורגע.

ולא משנה אילו פעולות נדרשות לזה, יכול להיות שאני עובד כמכונאי במוסך, זה לא חשוב. מה שחשוב, זו הכוונה שלי שעל ידה אני מלקט ומחבר את כל הרגעים לתיקון.

מתוך שיעור על איגרת ט"ז של בעל הסולם, 15.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
איבד ארנק, מצא חברים
שני המאורות השווים
שני מצבים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest