דף הבית / המשבר ופתרונו / מה מצפה לנו

מה מצפה לנו

שאלה מה-  Facebook: דבריך יוצרים תחושה של פחד. יש האומרים שתחזיות פסימיות מעוררות בבני אדם מחשבות פסימיות. האם באופן כזה אנחנו מעצבים את המציאות שלנו?

תשובתי: אינני מנסה להפחיד, אני מדבר על מה שמצפה לנו אם לא נתערב באופן רציני בתהליך ההתפתחות שלנו שמתפתח תחת השפעת האגו ולכן עלינו לעשות עם זה משהו.

אנחנו מובילים את עצמנו לכליה ואבדון, ממצבים רעים למצבים עוד יותר רעים. כולנו רואים מה מתרחש בעולם. אני לא נביא, אני פשוט מצביע על מצב קיים, מפני שיש לי "תרופה" נגד פעולות מזיקות שנובעות מהן תוצאות גרועות. קחו ממני את ה"תרופה" הזאת ויהיה טוב לכולם. אבל, אם נעצום עיניים ונמתין לְמה שיהיה, אז נגיע למצב ש"הארץ" לא תסבול אותנו והחברה תשמיד את עצמה.

שאלה: אם לא היית מספר מה מצפה לנו ומה עלינו לעשות, האדם לא היה מבין מה מתרחש? האם צריך בהכרח לומר לאדם מה מצפה לו?

תשובתי: כשהייתי ילד קטן והלכתי לבית הספר, הוריי אמרו לי: "כדאי לך להיות תלמיד טוב, אל תתעצל. אם תלמד תהיה אדם גדול, יכבדו אותך, תרוויח טוב ותוכל לפרנס את משפחתך ואם לא, אז יהיה לך רע". אם לא נדבר, אז שום דבר לא ישפיע. לכן אני נאלץ להסביר.

תסלחו לי שאני מכביד עליכם ויתכן שאני מדבר בצורה לא מנומסת ולא נעימה במיוחד, אבל תאמינו לי שאני אומר את דבריי מתוך אהבתי אליכם. אני רוצה שיהיה לכם טוב.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 22.6.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest