מה יש בו בשם?..

שאלה מהבלוג באנגלית: ישנן קבוצות וירטואליות בארצות הברית שזקוקות להדרכתך. אנחנו, גברים ונשים, נפגשים בתיקיות משותפות של TeamTalk כדי להשתתף בשיעורים, בסדנאות ובאירועים משותפים אחרים.

במקרה הזה לא רואים על המסך את פניהן של הנשים אלא שמותיהן בלבד. האם הגברים צריכים להחליט על המשך הפעילות בצורה כזאת? כמה מהם חושבים שנוכחות נשים מחזקת את האחדות של הקבוצות הווירטואליות. מה אתה מציע לעשות?

תשובתי: ישנם סוגים שונים של עבודת צוות. ישנם מצבים שבאמת, כדי לעבוד בצורה יעילה יותר, כדאי לגברים לעבוד בנפרד, למשל, בשיעורים ובסדנאות המשותפות שלנו שמשודרים מ"בני ברוך" ישראל. ויש עבודות שדורשות עבודה משותפת של הגברים והנשים: עבודת הפצה, דיונים בנושאים של חיי הקבוצה המשותפת, כולל החלקים הגברי והנשי ואחרים.

ביחס לשיעורים ידוע, שאפילו באותן קבוצות פיזיות שבהן נשים נוכחות בשיעורים ובסדנאות, הן לא יושבות ביחד עם הגברים, אלא בנפרד. בכל מקרה, שם של אישה בדף הוועדה עלול להוביל את דמיונו של הגבר הרחק מנושא השיעור לא פחות מאשר הדמות שלה.

לכן, ככל הנראה עליכם לברר ביחד ללא צביעות ו"ליברליזם" מזויף, באילו מקרים ובמה בדיוק נשים עלולות להזיק בנוכחותן לעבודה הרוחנית של קבוצת הגברים. אני הבהרתי את הנושא הזה לא פעם. אחרי שתעשו את הבירור, יהיה לכם קל יותר לקבל החלטות.

אז יהיה לכם ממש לא קשה לפתוח תיקיות נפרדות ל"נשים" ול"גברים" לשיעורים ולמקרים אחרים שבהם נחוצה ההפרדה, אבל בדיון על הנושאים המשותפים ובכל המקרים האחרים, לא יהיה צורך להסתיר את פניהן של הנשים.

ידיעות קודמות בנושא:
נשים הן ערובה להצלחה
נקודות מגע
המקשר בין גבר ואישה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest