דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה זאת השגה רוחנית?

מה זאת השגה רוחנית?

שאלה: מה זאת השגה רוחנית?

תשובתי: ומה זאת השגה גשמית? למשל, ילד קטן רואה בעולם רק קמצוץ מזערי, שיכול לתפוס ולעבד המוח שלו, שהוא מכשיר רגשי, חזותי ומחשבתי. אותו הדבר גם אנחנו, יכול להיות, שאנחנו רואים הרבה יותר, ממה שאנחנו תופסים. סביבנו קיימים עולמות שלמים, אבל איננו מרגישים אותם, מפני שאין בתוכנו דגמים שלהם. חכמת הקבלה מלמדת אותנו שיש אפשרות גדולה ונפלאה, להתחיל להרגיש את העולם האמיתי, שנמצא סביבנו.

לאחרונה, מופיעים הרבה מאמרים מעניינים של מדענים בנושא זה, המדברים על כך שאנחנו חיים במטריצה, שהיקום שלנו הוא אחד ממרכיבי היקומים וכדומה. מכאן מתגלה חכמת הקבלה, שאומרת לאדם שהוא יכול להשיג, לגלות, לראות ולהרגיש את כל זה, לחיות בתוך זה. מה גם, שהאדם יכול להיכנס למרחב הזה ולהישאר בתוכו לתמיד. מה יש לאדם בעולם הזה? הוא בהדרגה יתפוגג מהתחושות שלנו, כפי שערפל מתפוגג ודרכו מתחילים להופיע ביתר בהירות שדות, עצים, בתים, כך גם העולם הזה ייעלם כמו ערפל.

רושם כזה מופיע אצל אדם שמתחיל להשיג את העולם העליון, מפני שהרְגשות של העולם החדש הופכות ליותר ויותר עוצמתיות מהרְגשות של העולם שלנו, והעולם שלנו מאבד בהדרגה את חשיבותו, את השפעתו ולאט לאט נעשה משני, אחר כך עוד פחות חשוב וכולי, עד שהוא נעלם לחלוטין.

מתוך שיעור וירטואלי, 20.11.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest