דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה הם חיינו? – משׂחק!

מה הם חיינו? – משׂחק!

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

שאלה: כיצד להשתמש בכוח המחשבה כדי לאזן את הרגשות?

תשובתי: ובשביל מה? לאחדים, בהתאם לטבע, השׂכל מפותח יותר, לאחרים הרגש מפותח יותר. איננו צריכים להיות דומים זה לזה לפי האופי והמזג שלנו. כל אדם הוא ייחודי, כל אחד חייב להיכלל בקבוצה עם כל התכונות שלו, כדי לקבל ממנה התרשמות מהשבירה.

קיים עולם אין סוף, ומתחתיו עולם השבירה, בו התרחשה שבירת הכלים. האורות מעולם השבירה עלו חזרה לעולם אין סוף, והכלים נפלו לעולם שלנו. זוהי כל המציאות.

בזה שאנחנו קיימים בעולם הזה, אנחנו צריכים למצוא את הכלים השבורים ולהבין מה שבור אצלנו? אנחנו צריכים לגלות את השׂנאה! בעזרת הלימוד מגיע אלינו אור ומראה מה שחסר לנו לגילוי הרוחניות. הוא מגלה לנו את מקום השבירה, חושף את השׂנאה. כשאנחנו מגלים זאת, מתרחשת אצלנו הכרת הרע ומתגלה הרצון להשׂיג את הטוב.

בין טוב ורע, בין הרצוי והמצוי, נוצרת המחשבה. המחשבה מגדילה את הרצון. הרצון מכוון אותנו לקבוצה, היכן ששורָה השׂנאה, כמו הר סיני, ואנחנו רוצים להפוך את השׂנאה הזאת לאהבה.

הרצון הזה מתחיל לדרוש את המאור המחזיר למוטב מעולם האין סוף, כתשובה למ"ן, לנחיצות בתיקון, ואנחנו מתקנים את השבירה. אנחנו מתקנים את עולם השבירה בעזרת הרצון שלנו, המחשבה שלנו. הבורא בכוונה שבר את התמונה ונתן לך את ה"לגו" הזה, ואז אתה מתחיל להרכיב אותו, עד שעל ידי הרכבת כל חלקיו לאחד שלם, אתה מעלה את כל העולם השבור הזה לדרגת עולם אין סוף. אין שום דבר אחר בבריאה, חוץ מהמשׂחק הזה, ובספריי הקבלה כך זה נקרא – משׂחק.

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 21.10.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest