דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מהמפץ הגדול לכנס במדריד

מהמפץ הגדול לכנס במדריד

laitman_2011-01-04_congress-we_9809-70.jpg

כנס "UNIDOS" העולמי במדריד, שיעור מס' 2

אנחנו מחלקים את העולם העליון למדרגות: עולמות, פרצופים וספירות. מתחילתו ועד סופו של גמר התיקון, כלומר עד עולם אין סוף, על האדם לעבור חמישה עולמות: עשיה, יצירה, בריאה, אצילות ואדם קדמון. בכל אחד מהעולמות – חמישה פרצופים, בכל פרצוף – חמש מדרגות: כתר, חכמה, בינה, זעיר אנפין ומלכות. חמש ספירות מתחברות למבנה שנקרא "פרצוף", הפרצופים מתחברים למערכת שנקראת עולם, וכולם יחד הם שלבי הסולם, על פיהם אנחנו עולים מהעולם הזה עד לעולם אין סוף.

כל זה מתגלה ביני לבין חברי. לכן, החוק הכללי של כל התיקון שלנו נקרא "ואהבת לרעך כמוך", ונאמר עליו "זהו כלל גדול בתורה", כלומר כלי גדול לאור. להתחבר יחד – זאת אומרת להשיג עולם עליון. החיבור בינינו יוצר רצון אחד גדול, בו אנחנו מגלים אור עליון עצום. האור הזה קיים גם עכשיו, אך הוא נסתר, ורק כשאנחנו נתחבר, נגלה אותו במציאות.

זה בעצם הנושא של חכמת הקבלה. זה הקשר שלה אלינו, לעולם כולו ולתהליך שעלינו לממש עכשיו על עצמנו. כל מה שהתרחש עד כה, כולל המפץ הגדול, מיליארדי שנות התפתחות של כדור הארץ, והיסטוריית קיומנו עליו, היה אך ורק על מנת שאנחנו נתאסף כאן בכנס, שנתחיל להתחבר בינינו, ושבזכות זה נתעלה מעל העולם שלנו ונחזור לעולם אין סוף. אני מקווה שנעשה זאת!

מתוך שיעור מס' 2 בכנס במדריד, 04.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
125 צעדים לגילוי העולם העליון
להבדיל את האגואיזם הרע מהרצון הטוב
תרשים פשוט של הבריאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest