דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / מהי הרגשה של מדרגה רוחנית  

מהי הרגשה של מדרגה רוחנית  

שאלה: מהי ההרגשה של המדרגה הרוחנית הראשונה?

תשובתי: הרגשת המדרגה הרוחנית הראשונה מתרחשת כשאדם על ידי המאמצים שלו מעורר על עצמו כל הזמן את השפעת האור העליון שקיים בקשר בינינו. אם הוא משתוקק לאיחוד הוא מתחיל לגלות שהמצב הזה כבר קיים, אבל במידת ההשתוקקות אליו, הוא מזמין על עצמו את השפעת המצב הכללי הזה. מוליך שנע בשדה מגנטי מעורר את הופעתו של זרם חשמלי, כך גם אנחנו על ידי ההשתוקקות שלנו למצב הבא, מזמנים את הופעתה של תכונה מיוחדת בתוכנו שנקראת "אור", ואז אנחנו מתחילים להרגיש את המדרגה הרוחנית הבאה.

רוחניות נמצאת מחוץ לגוף הפיזי האנושי, את הגוף הזה מצייר בתוכנו האגו שלנו, ברגע שאנחנו משתוקקים ליציאה מעליו, אנחנו מתחילים להזמין על עצמנו כוח מיוחד, אור עליון, אור התיקון (שנקרא גם אור מקיף) והוא משפיע עלינו במידת ההשתוקקות שלנו למצב הרוחני. הוא מתקן, משנה והופך אותנו לרוחניים, כלומר נותן לנו את הרגשת המרחב מחוץ לגוף, כך זה עובד.

שאלה: מהם הסימנים להרגשת המדרגות הרוחניות?

תשובתי: בכל מדרגה רוחנית אנחנו מרגישים עולם חדש לגמרי, אבל זה לא העולם שנמצא עכשיו בתוכנו ולפנינו. בכל פעם הוא מתגלה כיקום חדש, הרגשה חדשה של עצמנו ושל הסובבים. הרגשה חדשה של הבורא שבה אנחנו מגלים את עצמנו, כמו צימוקים בבצק.

שאלה: מה מביא את האנשים לקבוצה שלומדת את חכמת הקבלה?

תשובתי: אין דבר מקרי בעולם, אדם מגיע לקבוצה או נתקל בחכמת הקבלה מפני שיש בו פוטנציאל רוחני. כאשר הפוטנציאל הזה משיג מגע מינימאלי עם השדה הרוחני הכללי, הוא מתחיל לשאוב אותו פנימה לתוכו ולכוון קרוב יותר למרכז. בדרך הוא נתקל במטענים זהים, כמוהו, אבל רואה אותם בצורה של אנשים מסוימים שאיתם הוא יכול לדבר על אותו נושא ויחד איתם לגלות את העולם העליון.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 13.12.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest