דף הבית / המשבר ופתרונו / מהומת השנה החדשה בקלן  

מהומת השנה החדשה בקלן  

הערה: בזמן חגיגות השנה החדשה שנערכו בעיר קלן בגרמניה, ארגנו המהגרים מהומות המוניות. הם ניפצו חלונות ראווה, שדדו ואנסו נשים לנגד עיניהם של התושבים ההמומים, ולא שהו לצעקות הסובבים. עדי ראייה תארו את הפושעים כגברים צעירים ממוצא ערבי או ילידי צפון אפריקה המאופיינים באכזריות קיצונית, ולראשונה בגרמניה היה שימוש במושג פשע מאורגן. הגרמנים מרגישים שכוח בעל עוצמה רבה נכנס למדינה ובלתי ניתן יהיה לשלוט בו.     

תשובתי: הגרמנים הזמינו את זה על עצמם בכך שהכניסו אליהם את המהגרים.

הערה: נכון להיום יש בגרמניה יותר ממיליון מהגרים.

תשובתי: בשנת 2016 יגיעו עוד מיליון וחצי ואף אחד לא יעצור אותם.

שאלה: האם ממשלת גרמניה לא תעצור אותם?

תשובתי: היא לא תוכל ולא תרצה.

שאלה: ואם העם יקום ויאמר אנחנו לא רוצים את ההפקרות הזאת?

תשובתי: הוא לא יקום! אירופה למעשה כבר לא קיימת, היא סיימה את עבודתה, היא גוססת! זה תהליך היסטורי בלתי הפיך ואנשים לא יוכלו לעשות דבר, אין להם תחושה של נחיצות לקום ולהיאבק על חייהם. אירופה היא חסרת רצון לחלוטין, מלבד אולי אלמנטים קיצוניים ימיניים או שמאלנים שבשוליים, כל השאר אם יגידו להם להפסיק להצטלב, הם יפסיקו. יצוו עליהם ללכת למסגד במקום לכנסיות ולקתדראלות הם ילכו. המצב במזרח אירופה הוא קצת יותר טוב מפני שהמזרח סבל תחת שלטונו של סטאלין, אבל מערב אירופה נסוגה והתנוונה.

שאלה: האם יש מה לעשות?

תשובתי: יכול להיות שתהיה מחשבה לעבור ולהתיישב במקום אחר. האירופאים לא יכולים לעשות דבר וזה מצביע על כך שלאנשים אין מטרה, אין תוכנית, אין רצון שלם ואין מנהיג רציני שיוביל אותם קדימה. אין להם רעיון ובלי רעיון לא יכולה החברה האנושית להתקיים.

שאלה: אם אירופה תתאחד שוב לאיחוד אירופאי משותף, האם גם אז הם לא יוכלו לקבל החלטה?

תשובתי: האיחוד באירופה הוקם כדי לאחד בנקים, כדי שמישהו ירוויח, כדי להתמודד מול אמריקה וסין. הברית הזאת לא נוצרה למען איחוד תרבויות, שפות, עמים, אלא למען איחוד המטבע. האם אתה מבין כמה זה מנוגד למושג איחוד? אירופה גרמה באיחוד הזה נזק עצום לעצמה. עדיף היה אילו לא התאחדה, כי אז העמים באירופה היו יכולים ליצור ביניהם ברית המבוססת על התנגדות למהגרים, ולכל האלמנטים הזרים. אבל כפי שהדברים קרו הם רק החלישו את עצמם, לכן אין מה לעשות, אין דרך חזרה. ניסיתי לדבר על כך עם מנהיגי האיחוד האירופאי, אבל הם לא יכולים לעשות דבר.

שאלה: האם חינוך יעזור כאן?

תשובתי: חינוך היה בוודאי עוזר, אבל איפה האדם שיוביל אחריו את אירופה? אנשים כמו מרין לה פאן בצרפת מפסידים עכשיו ואחר כך יהיה מאוחר.

חכמת הקבלה מדברת בצורה רצינית על האיסלאם שיכבוש את אירופה, אחר כך הם יבואו ביחד לכבוש את ישראל ובכך יסתיימו הכיבושים שלהם. בסוף ישראל תנצח וזה יהיה ניצחון כולל של בני האדם, וניצחון הצדק מעל לכל שאר השיטות והתיאוריות, אבל לא ניצחון של האיחוד האירופאי. אז יתברר מה זה בעצם "קשירת קשר יהודי עולמי כולל", כולם יבינו את זה ויצטרפו לקשירת הקשר הזה למען איחוד העולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 6.1.2016

 

 

One comment

  1. אשמח לשמוע דעתו של הרב לייטמן על המצב הכלכלי הצפוי לנו בארץ ישראל בשנים הקרובות החל מ 2016, מה צפוי למחירי הדיור לעלות או לרדת? והאם זה הזמן לרכוש דירה או להמתין. זוהי שאלה של מחוסרי דיור מודאגים שחוששים לאבד את הונם לפי רוח התקופה. תודה,

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest