דף הבית / משבר עולמי / מדריך להצלחה בעולם החדש

מדריך להצלחה בעולם החדש

photo_rav_gh70_162.jpg

שאלה: האם מספיק לכל אדם להבין, שהאגו הפרטי שלו הפך לאגואיזם גלובאלי, או שהוא צריך לדעת, שלכל התהליך הזה יש מטרה?

תשובה: המטרה של האדם הממוצע היא חיים טובים ולא יותר מכך. כפי שקודם הוא רצה להצליח, כך גם עכשיו הוא רוצה להצליח. וזה נפלא! אנחנו רק רוצים ללמד אותו, איך להצליח. אנו רוצים לתת לו מדריך להצלחה בעולם החדש!

קודם כל צריך להסביר שהמצב שנגלה לנו הוא חדש לחלוטין. אנחנו רואים שלאף אחד אין פתרון למשבר. האם כולם כל כך טיפשים? לא, הם לא טיפשים. פשוט התגלה חוק חדש שלא ידוע לנו. וכשהאדם יבין מהו אותו החוק, הוא ישאל "מה עליי לעשות". ואם הוא לא יסכים עם החוק החדש, הוא יקבל עוד כמה מכות, ומתוך חוסר מוצא, יסכים לשמוע וישאל מה לעשות.

אז צריך לתת לו את השיטה, וללמד אותו איך הוא יכול להתקשר עם אנשים אחרים, עם הסביבה שלו, לפי החוק המתחשב בצרכים של כל אחד ואחד.

אנחנו לא קוראים לאדם לאהוב ולהשפיע באופן מוחלט, בהתחלה מספיק להגיד לו שעליו "להתחשב" באחרים. הרי כולנו מתבשלים בסיר אחד, נמצאים תחת השפעה של כוח אחד, טבע אחד.

הדרך לשנות את היחס שלנו לסובבים תהיה על ידי שירים שיכתבו בנושא ויושמעו באמצעות הרדיו שידבר על כך מבוקר עד ערב, ועל ידי העיתונים שיכתבו על כך. ולא כדי שמישהו ירוויח מזה, אלא כיון שאחרת לא נשרוד. כיון שאנחנו צריכים לשנות את עצמנו בהתאם לטבע. כמו הפחד מהפיטורים שמשוטט עכשיו בכל מקום, כך תתפשט השמועה, שאנחנו נכנסנו למצב חדש וכדי להתמודד איתו, אנחנו זקוקים ליחסים חדשים בינינו.

פוסטים קודמים בנושא:
משחק לפי כללים חדשים

פוסטים נוספים בקטגוריה: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest